jest sprawa, znajomej spierdzielił się internet w PLAY. Działał przez 3 lata i jej wyskoczył komunikat, że nie można się połączyć przed rejestracją dostępnej sieci.
Na necie piszą, że może być wina wind 7 itp itp, ale wziąłem neta do siebie i u mnie śmiga a mam takie same parametry kompa praktycznie.
Najwidoczniej coś ściągneła, albo poprzestawiała w ustawieniach, co blokuje internet. CO mogę zrobić, sprawdzić?
Nie chodzi przypadkiem o to, że modem nie może zarejestrować się w sieci operatora, tj nie może złapać zasięgu? Czy coś się wydarzyło przed wystąpieniem problemu? Instalowane były jakieś aktualizacje systemu/oprogramowania? Koleżanka korzysta z aplikacji operatora czy konfigurowała ręcznie połaczenie po protokole PPP?
Raczej nie jest to problem z zasięgiem, bo przez 3 lata w tym samym miejscu Internet jej działał,
To tak, miała Internet i wyskoczył jej ten komunikat z rana. PO 3 dniach poszła do play i babka dała jej nową kartę sim (potem znów była i powiedzieli, że raczej na pewno modem się popsuł). Przed pojawieniem się problemu ponoć nic nie instalowała, tyle możliwe, że ściągała jakieś pliki - pokroju muzyka, film.
Korzysta z aplikacji instalatora, wszystko ustawione na automatykę, tylko trzeba kliknąć połącz.