Jak w temacie, bardzo potrzebuję pomocy, bo nie wiem, czy coś jest nie tak, czy sprzęt zawiódł.
Od 2 lat uzywam routera NETGEAR, mam internet od TV kablowej (zgłoszony router), wszystko było w porządku, ale dzisiaj zauważyłam, że ani telefon, ani laptop nie łączy się z siecią WIFI (nie wykrywa w ogóle sieci, ale po kablu działa w PCie).
Zdarzało się tak, że przez chwilę wykrywał sieć np. w telefonie, czy w laptopie i za chwilę przerywało połęczenie i znowu sieć nie była wykrywalna.
nic nie grzebałam
nic nowego nie instalowałam
wszystkie kabelki są w porządku
nie znam przyczyny
wczoraj była jakaś awaria w kablówce, ale po włączeniu sygnału było wszystko okey, problem pojawił się dzisiaj koło godz. 15.
Jak wchodziłam w MU i sterowniki i chciałam przeinstalować, to nie mogło nic wykrywyć.
Robiłam włącz/wyłącz połączenie sieciowe.
Proszę i pomoc, jestem kobietą proszę pisać prostym językiem.
Odczytaj typ płyty głównej.Brak nie tylko sterowników Ethernet…ale i Kontrolera magistrali zarządzania systemem.Po ustaleniu typu należy ponownie zainstalować sterowniki Chipsetu /płyty głównej /
Wygląda na to, że w komputerze masz dwie karty sieciowa, na jednej protokół IP jest prawidłowo skonfigurowany. O ile na komputerze problemem może być brak sterowników do innych komponentów komputera, o tyle brak połączenia na telefonie może świadczyć o problemie z siecią lub błędnie skonfigurowanym routerze.
Podłącz się do routera najlepiej kablem sieciowym, zaloguj się do niego, wpisując w przeglądarce adres IP bramy http://192.168.1.1 i zrób zrzuty ekranu z zakładek Status, WAN, LAN, DHCP, jeśli nie masz zakładki o nazwie status, możliwe że ma nazwę Device Info lub inną (prawdopodobnie z Info w nazwie).