Internet radiowy

Mam internet radiowy w seci LAN. Cały czas albo nie chodzi albo cos przerywa. Moim kolegom tez czasami nie chodzi, ale w innym czasie co mi. Wirusów napewno nie mam poniewaz nawet po foramcie tak mi sie dzieje. Chciałem sie dowiedzec o co w tym chodzi bo kiedy zadzwonie do amdinstratora sieci to on mi mówi ze mam zawirusowany komputer i innym ludziom którym tez nie chodzi tez tak mówi. Jestem w tym całkiem zielony prosze o pomoc. :cry:

Skoro masz internet u tego Pana i umowę z nim, to po prostu zaproś go do siebie, powiedz, że nie masz wirusów a internet nie chodzi. W końcu to jego brożka, żeby wszystko chodziło jak trzeba…

Dla pewności wklej jeszcze zestaw logów do działu Bezpieczeństwo. Jak to zrobić i którymi programami, masz tutaj:

:arrow: http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=36654

Ze 2 tygodnie temu wklejałem loga bo tez miałem ten problem i nic nie miałem zadnego syfu. Juz nie raz przyjechał do mnie do domu i powiedział mi a to ze mam jakiegos hakera , albo kazał mi odinstalowac progamy p2p i tez nic nie pomagało.

Aż dziw bierze, jak z człowieka robią nie powiem kogo… :expressionless:

Podejrzewam, że po prostu sygnał jest za słaby i dlatego chodzi jak chodzi, a “administrator” zwala wszystko na za przeproszeniem pierdoły…

W jakiej odległości od nadajnika mieszkasz? Jak wygląda droga sygnału do odbiornika u admina?

Wklejam log nie bede tworzył nowego tematu nie ma sensu zasmiecac forum.

Logfile of HijackThis v1.99.1

Scan saved at 15:14:31, on 2006-05-14

Platform: Windows XP Dodatek SP2 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)


Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\WINDOWS\Explorer.EXE

C:\Program Files\DAEMON Tools\daemon.exe

C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe