Internet rozdzielony na PC i laptop poprzez router od neti

Aktualnie posiadam internet od Netii na kablu do PC - modem. Na czasie zamierzam kupić laptopa i chcę, aby na nim był internet. Nie znam się na tych routerach, ale chyba dobrze byłoby jak na PC był na kablu a do laptopa bezprzewodowo. W Netii jest oferta z routerem, i aby dostał go za 1 zł. to musiałbym przejść na inną taryfę albo nie przechodzić i zakupić go za 99 zł. No i nie wiem jak to zrobić, czy brać tego routera od Netii czy może lepiej zakupić innego np. ten http://allegro.pl/item1084618349_tp_link_r…_netia_d2d.html byłby dobry, bo z tego co czytałem to musi być ADSL. Rozumiem, że router samodzielnie dzieliłby połączenie (8MB/s) i nie byłoby z tym żadnych problemów?

Najlepiej samemu zakupić router i tak, musi on być z wbudowanym modemem ADSL.

Chociaż zastanawiam się, czy nie opłacało by ci się zakupić tego od Netii, bo najprawdopodobniej byłby on już skonfigurowany pod tę usługę i wydaje mi się, że 99zł to całkiem uczciwa cena, oczywiście jeżeli to jest router z WiFi :slight_smile:

Odradzam router od Netii, straszny badziew wiesza się bardzo często.

Proponuję zakup innego.

Sam używam marki z Twojego linka, tylko że tego dla DSL-a .

Ten router od netii to naprawde badziewie. Co do tego TP-Linka to nie wiem do końca jaki to, ale TP-Link ma naprawdę dobre routery. Ja sam posiadam TP-Link TD-W8901G - Sprawuje się bardzo dobrze, a wręcz świetnie. Nie zacina się a na Wi-Fi przy laptopie mam nawet 60mb/s. Na stacjonarnym cały czas mam 100mb/s tak więc polecam.

Jedna z aukcji z moim routerem http://allegro.pl/item1123795928_tp_link_td_w8901g_adsl2_router_neostrada_netia_d2d.html

Nie wiem czy nie troszkę tańszy od Twojego.

witam

mam problem kupilem router od netii. zrobilem wszystko zgodnie z instrukcja i mam internet na jednym kompie a na drugim nie .dlaczego tak sie dzieje i co mam zrobic przeciez powinno dzilac bo to jest zwykla siec bezprzewodowa wifi w laptopie jest i wszystko powinno dzilac