Internet rozłącza się i drastycznie zwalnia kilka razy dziennie


(Lecho1523) #1

Od ponad miesiąca internet na wszystkich urządzeniach pod które jest podłączony zarówno przez kabel jak i wifi rozłącza się. Wpierw zaczyna mulić, strony nie chcą się ładować, aż w końcu całkiem przestaje działać. Czasem po jakimś czasie wraca do normy, czasem konieczny jest reset ustawień i ponowna konfiguracja routera przez przeglądarkę. To pomaga też jeśli nie chcę czekać aż połączenie znów samo zaskoczy, ale niestety ta metoda działa tylko doraźnie i po paru godzinach czy czasem krócej jest to samo. Operator mówi że u nich wszystko ok i problem musi być po mojej stronie, a że nie mam routera od nich to nie przyjadą tego sprawdzić. Router Tp-Link. Da się jakoś temu zaradzić?


(LORDEK) #2

Pierwsze co przychodzi do głowy to najzwyczajniejsza w świecie podmiana routera na cokolwiek i kontrolowanie czy dzieje się to samo. Prawdopodobnie router już siada i pewnego dnia może po prostu nie wstać. Może to tylko zasilacz, ale skoro po każdej awarii trzeba robić reset ustawień to raczej problem lezy głębiej.


(Lecho1523) #3

Operator też radził sprawdzić internet na innym routerze, ale niestety nie posiadam żadnego poza tym co jest podłączony. Chyba jednak nie obejdzie się bez wymiany.