Internet-rozłączanie neostrada

Cześć Wam, słuchajcie mam taki problem, internet jest cały czas dopóki ktoś nie zadzwoni na telefon stacjonarny, jak ktoś zadzwoni to internet w routerze tak jak by ucieka i jest chwilowy problem żeby się połączyc, jakieś 5/10min muszę czekać, a nawet restartowac router.internet mam 10mb/s z neostrady, ogólnie działa dobrze tylko jak sie rozłaczy (po połaczeniu na telefon domowy) to jest problem. co zrobić ? jakieś sugestie  ?? żeby sie nie rozłączał po połączeniach   ??

Czy masz wpięte filtry do kabla łączącego telefon z siecią ?

Filtry powinieneś dostac wraz z modemem

grzesiuu , na forum piszemy w języku polskim, w związku z tym należy korzystać z polskich znaków diakrytycznych (ą,ę,ć,ł,ń,ó,ś,ź,ż), proszę poprawić swój post, w przeciwnym razie temat zostanie przeniesiony do kosza.

mialem bodajże 2 filtry, od neostrady, jeden mam wpięty, ale mam jeszcze dwie słuchawki przenośne

Te słuchawki zapewne mają stacje dokujące, więc przed stacją dokującą podpinasz filtry. Pokaż jeszcze parametry linii, które znajdziesz w routerze pod nazwą ADSL Status lub podobnie (w każdym routerze nazwano to inaczej).

Tak Masz rację. Są dwie stacje dokujące, przed jedną mam założony filtr. A druga stacja jest bezprzewodowa. Telefon stacjonarny, jest podpięty do takiego urządzonka. https://imageshack.com/i/muk5n3j Jeden kabelek idzie prosto z tej kosteczki do routera a drugi do telefonu domowego bez filtra. Mam router TP-LINK TD-W8960N i nie widze tych parametrów linii,(nie znam się na tym) może chodzi o to ? 300Mbps,2.4GHz~2.4835GHz,

Podłącz filter do telefonu domowego

Właśnie to zrobiłem, podpiąłem go bezpośrednio przed telefonem domowym a kabelkiem.

Jak masz spliter, to filtry są właściwie zbędne, bo to spliter odpowiada już za filtrowanie sygnału. Sprawdź czy masz kabelki odpowiednio podłączone do splitera. Telefony masz podłączone do tej samej linii czy masz dwie linie? Jeśli do tej samej i jeden z telefonów nie jest podłączony do splitera, to tam użyj filtra.

Device Info > xDSL.

Wszedłęm na stronie na informacje routera >xDSL i takie cos mi pokazało 

https://imageshack.com/i/0o8etpp

SNR Margin trochę niski, nie jest najgorzej, ale połączenie może być właśnie niestabilne, najlepiej jakby było powyżej 10dB. Tłumienie w normie przy tej szybkości łącza. Zgłoś problem w Orange, niech sprawdzą linię, powiedz im, że masz niski SNR Margin i przy połączeniach telefonicznych łącze jest niestabilne i zrywa połączenie z internetem, niech coś działają.

Dobrze, Dzięki wielkie Wam za pomoc, narazie sprawdzę czy zamonotwanie tego filtra, przed telefonem domowym coś zdziała, jeśli nie, to będę do nich dzwonił. Jeszcze raz dzięki wielkie !  !