Witam wszystkim mam taki problem np. gram sobie i nagle wyłącza mi się internet średnio co 10/15minut dzwoniłem do dostawcy internetu lecz oni mówią , że wszystko jest u nich wporządku nie wiem co zrobić pomocy log hiJack :
tak to wygląda
Witam wszystkim mam taki problem np. gram sobie i nagle wyłącza mi się internet średnio co 10/15minut dzwoniłem do dostawcy internetu lecz oni mówią , że wszystko jest u nich wporządku nie wiem co zrobić pomocy log hiJack :
tak to wygląda
Usuń te wpisy w HJT
Uruchom HijackThis - Do a system scan only - w oknie programu pokaże się log - zaznacz kratki przy podanych wpisach - klikasz Fix checked
Pobierz Combofix przeskanuj system i daj log na forum.
A sprawdź czy modem stoi dobrze tzn. w miejscu gdzie dociera powietrze i czy leży dobrze-prawidłowo poziomo lub pionowo? Bo może się przegrzewać i wyłączać co jakiś czas po prostu
Skoro operator mówi, że wszystko ok, to raczej nie w modemie leży wina. Chociaż, różnie bywa z nimi
Operator mówi ok bo jest net dostarczany ale co oni mają do tego jak leży modem w Twoim domu co? Dlatego ufaj dalej każdemu słowu operatora a daleko zajdziesz…Mi też mówiono że ok a okazało się że modem zamiast stać pionowo był położony i przez 3 miesiące bez powodu mi się rozłączał-ale tego operator mi nie powiedział już
W logu nic nie widzę
usuń ręcznie folder C: \Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść system Ccleanerem
Wykonaj optymalizację autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar mojego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html W razie wirusów pokaż z niego raport na forum
lub