Internet się zacina, jaka przyczyna?

Siema. Zauważyłem , że od około 3 tygodni mój internet zacina się. Gdy gram co około 5-10 minut ja chodzę , a inni się nie ruszają . To trwa ok 5-10 sekund. Rozmawiając przez Skypa czy też TeamSpeak’a słyszę często “Słuchać co drugie Twoje słowo”

Dzisiaj był u mnie technik z Orange (Mam internet Orange Freedom 1MB/s) i powiedział , że w łączu wszystko OK . Wymienił również jakieś wtyki w gniazdku telefonicznym. Proszę o pomoc.

Podaj logi-http://forum.dobreprogramy.pl/analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html-dwa raporty OTL.txt oraz Extras.txt

OTL: http://speedy.sh/GqYQH/OTL.Txt.txt

Extras: http://speedy.sh/RFayU/Extras.Txt.txt

Odinstaluj WebCake 3.00.Użyj AdwCleaner http://general-changelog-team.fr/fr/dow … adwcleaner z funkcji Usuń(w przypadku Visty/Windows7 uruchom z prawokliku jako Administrator).

Pokaż nowy OTL.txt

Nowy LOG:

http://pokazywarka.pl/cpyndt/

Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt.W OTL użyj opcji Sprzątanie.

W AdwCleaner użyj opcji Usuń.

Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free/

Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY SYGNATUR WIRUSÓW Malwarebytesa “Uruchom Malwarebytes, przejdź do zakładki Aktualizacja, Sprawdź aktualizacje.”

Oki. Zrobiłem wszystko . W Malwarebytes wykryto 12 obiektów , wszystko to TYP:PUP OPTIONAL[literki] Co z tym zrobić ?

Usuń.

Właśnie odpaliłem grę i …Nic to nie pomogło , nadal są te ścinki ;(

Przeskanuj programem Dr.WEB CureIt http://www.freedrweb.com/cureit/?lng=pl

Oki , znaleziono 21 zagrożenia. Zneutralizowałem. Zaraz dam odpowiedź czy nadal się tnie.

Dodane 04.08.2013 (N) 19:00

Niestety nadal się tnie ;/ Można coś z tym jeszcze zrobić czy format?

Dodane 04.08.2013 (N) 19:33

Właśnie dzwonili do mnie z Orange i jestem umówiony na jutro na wizyte Montera u mnie w domu. Jeżeli on nic nie pomoże robię format. Jeżeli macie jeszcze jakieś sugestię piszcie :d

Wyłącz na chwilę AVASTA, i zobacz jak będzie

Wyłączyłem AVASTA i nic. Nadal są te zacinanki …

Dodane 05.08.2013 (Pn) 10:39

Zaraz przyjedzie do mnie Monter i zdam wam relację. Jednak jestem pewien na 60% , że wina leży po mojej stronie.

Dodane 05.08.2013 (Pn) 17:31

Niestety po wizycie montera który coś wymienił w jakimś słupku nadal występuje ten problem. Proszę pomóżcie bo format to ostateczność !

Otwórz Menedżer urządzeń-http://support.microsoft.com/kb/283658/pl- zobacz czy niema żółtych znaków zapytania oraz błędów przy sterownikach, zaktualizuj sterownik karty sieciowej-http://www.pcworld.pl/news/385551/Jak.zaktualizowac.sterowniki.w.systemach.Windows.html Zresetuj protokół internetowy (stos TCP/IP) fix-em-http://support.microsoft.com/kb/299357/pl

Oki. Zrobiłem to co kazałeś. Żadnych żółtych i czerwonych ostrzeżeń nie ma , sterowniki są OK , a co do FIX’a , mam pytanie. Czy po zainstalowaniu jego i ponownych uruchomieniu komputera on automatycznie wykona kroki czy trzeba coś robić ręcznie , bo nie rozumiem.

Dodane 06.08.2013 (Wt) 11:21

Oki. Mam wrażenie jakby częściowo mój problem zniknął. Nadal są ścinki , ale trwają krócej. Wczoraj był u mnie Monter i też nic nie zdziałał. Poobserwuję jeszcze o co chodzi.

Dodane 06.08.2013 (Wt) 11:33

Jednak nic się nie poprawiło… Pomocy , ludzie!

Dodane 06.08.2013 (Wt) 12:27

Chyba JEST PRZEŁOM. Zapomniałem , iż od tego samego czasu [3 tygodnie] czasami po około 2-3 godzinach włączenia komputera dostaję on dziwnego przyspieszenia i działa nie regularnie . Gra zaczyna ‘szarpać’ cofać. Może jest to wina jakiegoś uszkodzonego komponentu ? POMOCY!

KilZEROpi, korzystasz z modemu, czy routera (proszę o podanie modelu)? W jaki sposób łączysz się z tym urządzeniem: przewodowo, czy bezprzewodowo? Czy przy korzystaniu w inny sposób z internetu również zauważyłeś tę sytuację? Przerywanie rozmów w komunikatorach może być wynikiem zbyt dużego wykorzystania przepustowości w danym momencie, szczególnie dotyczy to połączeń wideo. Wymagania dla programu Skype znajdziesz tutaj: http://bit.ly/190XJZg.

Pozdrawiam

Mateusz

Łącze się przewodowo przez modem Siemens A100. Ta sytuacja powtarza się jak : gadam , gram i oglądam filmy na YouTube , pasek ładowania nagle stoi w miejscu , a potem gwałtownie rusza.

Proszę w takim wypadku o kontakt poprzez formularz Pomoc Orange, który jest dostępny na oficjalnym profilu Orange Polska w portalu Facebook. Znajdziesz go bezpośrednio tutaj: http://bit.ly/ZewMJC . Opisz sprawę i nie zapomnij podać danych Twojej usługi, np. numeru telefonu stacjonarnego. Pozwoli mi to zweryfikować, co jest powodem występowania utrudnień oraz pomóc w ich usunięciu.

Pozdrawiam

Mateusz