Internet stacjonarny - ciągłe przerywanie połączenia


(m.jaworski1507) #1

Witam,
mam internet stacjonarny od vectry i mam od jakis 3msc problem z ciągłym przerywaniem internetu. Co jakies 30sek zmienia mi się stan na odłączony na jakies 5sek. Jest to dosyc uciążliwe i chciałbym was prosić o pomoc czy wina leży po stronie sprzętu czy też operatora. Poniżej wstawiam wynik speed testu. Jakich informacji potrzebujecie i gdzie je mam znaleźć bo jeżeli chodzi o te kwestie to za bardzo się nie znam. :confused:

Bardzo was proszę o pomoc bo już męczę sięz tym od długiego czasu D:

obraz


(iJuliusz) #2
  1. Czy dzwoniłeś do pomocy technicznej Vectry?
  2. Połączenie z internetem masz po kablu czy WiFi?
    Jeśli na WiFi to przetestuj na kablu lub odwrotnie.
  3. Czy masz aktualne sterowniki do kart sieciowych?
  4. Czy router ma aktualny firmware?

(roobal) #3

Gdzie pojawia Ci się ten status odłączony. I co jest odłączone?