Internet stacjonarny - ciągłe przerywanie połączenia

Witam,
mam internet stacjonarny od vectry i mam od jakis 3msc problem z ciągłym przerywaniem internetu. Co jakies 30sek zmienia mi się stan na odłączony na jakies 5sek. Jest to dosyc uciążliwe i chciałbym was prosić o pomoc czy wina leży po stronie sprzętu czy też operatora. Poniżej wstawiam wynik speed testu. Jakich informacji potrzebujecie i gdzie je mam znaleźć bo jeżeli chodzi o te kwestie to za bardzo się nie znam. :confused:

Bardzo was proszę o pomoc bo już męczę sięz tym od długiego czasu D:

obraz

  1. Czy dzwoniłeś do pomocy technicznej Vectry?
  2. Połączenie z internetem masz po kablu czy WiFi?
    Jeśli na WiFi to przetestuj na kablu lub odwrotnie.
  3. Czy masz aktualne sterowniki do kart sieciowych?
  4. Czy router ma aktualny firmware?

Gdzie pojawia Ci się ten status odłączony. I co jest odłączone?