Internet t-mobile rozłącza i traci zasięg

Witam.

Mam problem z internetem w blueconnect. Otóż, kiedy łączę się z siecią, ona po paru chwilach potrafi stracić całkowicie zasięg, po chwili go odzyskuje, ale stron internetowych nie wczytuje już, trzeba go ręcznie rozłączać i łączyć, wtedy jakoś działa i jest okej. Ale też tylko przez chwilę i znowu to samo. Czy coś można z tym zrobić? W salonie na razie polecili mi sprawdzić kartę w telefonie, żeby wykluczyć ją i ewentualnie wskazać na modem, ale tak myślę, czy byłyby jakieś inne sposoby na to.

Dodam jeszcze, że stało się to z dnia na dzień, po ok. roku użytkowania.

Miałem podobny problem z internetem od T-Mobile, restart mi pomagał, lecz co kilka minut rozłączał. Winny był modem, tutaj prawdopodobnie też (90%).

Ja podobnie miałem w Orange i na innym modemie też internet Orange nie działał dobrze.

Zmieniłem kartę na Play i na razie jest zadowalająco.

Możliwe,że sieć jest przeciążona np. doszli nowi użytkownicy w okolicy.

Sprawdź pingi.

http://pingtest.net/

Niewykluczone to co podał GuiiHz

Teoria z nowymi użytkownikami nie byłaby zła, gdyby tylko nie jeden szkopuł - taka sytuacja jest przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu - nie wierzę, że nagle całe osiedle (a domek jest oddalony od reszty trochę) zaczęło blokować transfer… :slight_smile:

Sprawdzę ten pingtest.