Internet UPC - resetowanie co 3-4 dni ;(


(Krystianup) #1

Witam,

mam problem z internetem UPC. Posiadam "Fiber Power 10 Mb/s", modem Arris, i (mój prywatny) router TP-Link WN740N. Problem polega na tym, iż muszę co 3-4 dni resetowć modem jak i router, więc jest to trochę denerwujące. Chciałem się dowiedzieć czy jest na to jakiś sposób, jeśli tak to poproszę o rozwiązanie.

Z góry dziękuję,

pozdrawiam.


(skrzek) #2

działałem na takim zestawieniu przeszło rok, ten router i modem - tylko net szybszy :wink:

bezproblemowo.

spróbuj zaktualizować firmware w routerze.


(Krystianup) #3

A mógłbyś napisać krok po kroku jak to zrobić? ;>


(skrzek) #4

wejść na stronę tp-linka, pobrać odpowiedni plik,

zalogować się na router, w sekcji system bedziesz miał aktualizację, wskazujesz rozpakowany plik .bin, enter, 3 minuty i po wszystkim.


(k-9) #5

tez mam upc i mam tez ten ruter. a modem to mam jakiś inny jakiś taki stary z wyglądu. I też co jakiś czas muszę modem resetować... jak mnie nie ma w domu przez dłuższy czas... wcześniej miałem problem z ruteterm zaniżanie prędkości :confused: wymiana oprogramowania pomogła więc spróbuj...


#6

krystianup , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif


(Krystianup) #7

Ok, dzięki za odpowiedzi, spróbuję zaktualizować firmware, jednak w obecnym czasie na stronie TP-Linka dane odnośnie tego routera są aktualizowane, więc nie mam możliwości.

-- Dodane 29.08.2011 (Pn) 8:52 --

Chciałem poinformować, iż na routerze mam najnowszy firmware i jest to samo. Nie wiem co mam zrobić ;/