mam problem z internetem UPC. Posiadam “Fiber Power 10 Mb/s”, modem Arris, i (mój prywatny) router TP-Link WN740N. Problem polega na tym, iż muszę co 3-4 dni resetowć modem jak i router, więc jest to trochę denerwujące. Chciałem się dowiedzieć czy jest na to jakiś sposób, jeśli tak to poproszę o rozwiązanie.
tez mam upc i mam tez ten ruter. a modem to mam jakiś inny jakiś taki stary z wyglądu. I też co jakiś czas muszę modem resetować… jak mnie nie ma w domu przez dłuższy czas… wcześniej miałem problem z ruteterm zaniżanie prędkości wymiana oprogramowania pomogła więc spróbuj…
Ok, dzięki za odpowiedzi, spróbuję zaktualizować firmware, jednak w obecnym czasie na stronie TP-Linka dane odnośnie tego routera są aktualizowane, więc nie mam możliwości.
– Dodane 29.08.2011 (Pn) 8:52 –
Chciałem poinformować, iż na routerze mam najnowszy firmware i jest to samo. Nie wiem co mam zrobić ;/