Internet UPC - resetowanie co 3-4 dni ;(

Witam,

mam problem z internetem UPC. Posiadam “Fiber Power 10 Mb/s”, modem Arris, i (mój prywatny) router TP-Link WN740N. Problem polega na tym, iż muszę co 3-4 dni resetowć modem jak i router, więc jest to trochę denerwujące. Chciałem się dowiedzieć czy jest na to jakiś sposób, jeśli tak to poproszę o rozwiązanie.

Z góry dziękuję,

pozdrawiam.

działałem na takim zestawieniu przeszło rok, ten router i modem - tylko net szybszy :wink:

bezproblemowo.

spróbuj zaktualizować firmware w routerze.

A mógłbyś napisać krok po kroku jak to zrobić? ;>

wejść na stronę tp-linka, pobrać odpowiedni plik,

zalogować się na router, w sekcji system bedziesz miał aktualizację, wskazujesz rozpakowany plik .bin, enter, 3 minuty i po wszystkim.

tez mam upc i mam tez ten ruter. a modem to mam jakiś inny jakiś taki stary z wyglądu. I też co jakiś czas muszę modem resetować… jak mnie nie ma w domu przez dłuższy czas… wcześniej miałem problem z ruteterm zaniżanie prędkości :confused: wymiana oprogramowania pomogła więc spróbuj…

krystianup , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif

Ok, dzięki za odpowiedzi, spróbuję zaktualizować firmware, jednak w obecnym czasie na stronie TP-Linka dane odnośnie tego routera są aktualizowane, więc nie mam możliwości.

Dodane 29.08.2011 (Pn) 8:52

Chciałem poinformować, iż na routerze mam najnowszy firmware i jest to samo. Nie wiem co mam zrobić ;/