Jeżeli trochę się w technologii orientujesz, to warto też przedzwonić do DOKu i od razu walić do technicznych… rozmowa może dość długo potrwać, ale z tego co zauważyłem, nawet jak odbierze “świeżak”, to przetrzyma Cię na linii, ale dopyta kogoś bardziej obcykanego co da się zrobić/sprawdzić - ostatnio tak przegadałem ze trzy kwadranse, ale sprawa załatwiona bez wzywania serwisu na miejsce
Porób pomiary speedtestem, zapisuj wyniki i wysyłaj reklamacje za reklamacją, jak nie będzie poprawy to zgłoś zażalenie i daj do wiadomości np. UOKiK, zazwyczaj w takiej sytuacji “mięknie rura” (o ile oczywiście reklamacja jest zasadna i faktycznie nie ma poprawy).
Jakis czas temu poszła plotka, że w Wawie poszła z dymem część infrastruktury i techniczni “łatają” czym się da…
Oficjalnie w zeszłym tygodniu był jakiś komunikat o dwudniowych “chwilowych przejściowych”, może teraz przenieśli się z konserwacją do Twojej lokalizacji?