Internet w HTC Wildfire

Witam, od razu zacznę że nie jestem specjalistą w dziedzinie telefonii komórkowej. A więc posiadam HTC WildFire od niedawna. Chciałbym mieć internet w tym telefonie (nie chodzi mi o Wi-Fi). Jestem w sieci Era. Mój znajomy płaci co miesiąc 9 zł i może korzystać z internetu, lecz on mówi że ma blueconnect, a ja nie mam więc nie mogę korzystac z takiej usługi. Doczytałem że mój HTC posiada modem HotSpot (CO TO JEST !?) dostałem login oraz hasło na stronę erahotspot.pl (w której i tak się nie umiem zalogować). Proszę mi pomóc jak uaktywnić w mojej komórce funkcję internetu? Zaznaczę że jestem zainsteresowany ofertą do 10zł na miesiąc. Prosze pomóc laikowi :slight_smile:

HotSpot Wi Fi w tym HTC służy do udostępniania połączenia internetowego a nie do połączenia z Hot Spotem Ery, Orange czy Plusa. A co do internetu w telefonie to z tego co widze to blueconect w telefonie masz od 12 zlociszy http://www.era.pl/pl/indywidualni/internet/telefon

To jak wykupię ten internet blueconnect 12 za 12zł to bede miał sam blueconnect na stałe i do tego muszę dokupywać co miesiąc internet za 9 zł. Czy zapłace 12 zł i co miesiąc będe miał nieograniczony dostęp do internetu?

PS: A to nic nie szkodzi że nie mam blueconnect w telefonie ?

wykupujesz sobie tę usługę po prostu do oferty telefonicznej taki jakby pakiet danych w erze usługa nazywa się “bluconnect” tak samo jak ich mobilny internet. Zatem nic nie stoi na przeszkodzie wykup i serfuj swobodnie w swoim HTC.

Cały dzien wysyłam sms o treści BC12 na 8025i odpisują: Przepraszamy, wystąpił bląd. Prosimy spróbować później

Może to być wina komórki ?

Dodane 09.04.2011 (So) 22:11

Nikt nie ma podobnego problemu :(?

a jaką masz aktualnie taryfę ? jeśli masz np. Era Jedyna to nie możesz kupić pakietu blueconnect

PS

to raczej nie wina telefonu miałem HTC WF i ere jedyną i wszystko śmigało, chyba, że nie masz aktywowanej transmisji danych pakietowych ?

Najlepiej zaloguj się na www.iboa.pl podajesz hasło (są to 4 ostatnie cyfry kodu puk danej karty sim) nastepnie przychodzi Ci sms hasło jednorazowe wpisujesz wchodzisz w swój profil i po prawej stronie zakładki masz typu: USŁUGI wchodzisz i patrzysz jakie masz dostępne w danej taryfie. Możesz też zmienić taryfę o ile operator na to pozwala.

To chyba bal błąd sieci bo teraz wysłałem i udało sie mi wykupic internet. Teraz mam pytanie: Czy teraz co miesiąc będe musiał wysyłać tego sms’a czy automatycznie będe miał włączoną obsługę blueconnecti przerwac ja musze za pomoca jakiegoś sms?