Witam mam zamiar zamówić internet w neti . Czy macie jakieś problemy z tym internetem?.
Czy na prawdę można rozwiązać umowę kiedy chcesz?
Witam mam zamiar zamówić internet w neti . Czy macie jakieś problemy z tym internetem?.
Czy na prawdę można rozwiązać umowę kiedy chcesz?
Osobiście nie polecam, miałem wiele nieprzyjemnych przygód z tą firmą (montaż przez ponad 60 dni, ciągłe awarie, wielokrotne usterki ich routerów). Jeżeli masz możliwość sprawdź czy w Twoim miejscu zamieszkania jest jakaś inna firma nie świadcząca usług na miedzi tele.
Żeby było zabawnie, Netia bardzo często dzierżawi sprzęt i infrastrukturę innych providerów (prawie zawsze TP) i naprawdę spora część skarg na jakość usług dotyczy w istocie TP i zakontraktowanych przez nią podwykonawców (np. monterów).
Inna sprawa, że czasem ciężko się do siedziby dodzwonić, jeszcze trudniej coś ustalić, a informacje z reklam wyglądają fajnie tylko w… reklamie. Zawsze należy pytać, czy rozmowa telefoniczna jest nagrywana (i nalegać, żeby była) i dokładnie czytać umowę (pani w punkcie mówi, że promocja na 6 miesięcy, a w umowie stoi małym druczkiem miesiąc).
Tak więc - jakość usług zazwyczaj ta samo co u TP (bo usługa faktycznie ta sama), ale postępowanie z klientem mnie odstręcza. Kiedy skończy mi się umowa, uciekam jak najdalej.
Trudno będzie podjąć decyzję w tym temacie,po przeczytaniu jakiejś liczby wpisów.Co człowiek to inne zdanie,cóż mam tego operatora od 4 lat i nie mam problemu z netem,routerem wszystko gra jak należy.Wiesz co mi się spodobało,otóż u nich dowiedziałem się jak maksymalnie szybkie łącze mogę mieć na linij tel.bo akurat mam u siebie ograniczenia techniczne i płacę tylko za to co mam.Zdarza się że operator nie mówi o ograniczeniach technicznych i zamawiając np.20mb otrzymasz 10mb i kiszka, płacisz za 20mb a dlatego bo wszyscy stosują w umowie coś takiego że zapewniają prędkość ( do 20mb).Rozwiązanie umowy na czas określony przed jej ukończeniem działa inaczej niż na stałe i zwykle traci rozwiązujący umowę przed czasem,przed podpisaniem trzeba poświęcić troszkę czasu i przeczytać co cię czeka w razie zerwania umowy.Pozdrawiam i Wesołych Świąt.
Ja też mam net od netii od ok.3 lat na kablach tp i nie narzekam.Ostatnio skorzystałem z oferty no limits i mam 10 mb i ping ok.25,chodzi bardzo dobrze.Nie maiłem dużego wyboru przy wybieraniu dostawcy neta albo radiowy albo adsl i nie żałuję.Wesołych Świąt
Od jakiegoś czasu mam internet z Netii. I muszę Ci powiedzieć, że pierwsze 3 miesiące były koszmarne. Niby na mojej linii jest dostępne 20Mb, a było co najwyżej 8 Mb. Chyba dlatego mają ten zbawienny dla nich zapis w umowie mówiący o 2 miesięcznym okresie na stabilizację łącza. I niestety to jest taka ich tarcza obronna, bo kiedy nie dzwoniłem do nich to zawsze się nią zasłaniali. A kiedy zacząłem dzwonić już po okresie 2 miesięcy kalendarzowych to dowiedziałem się, że są to dwa miesiące ale złożone wyłącznie z dni roboczych.
Teraz na szczęście już jest lepiej. Co do szybkości łącza to mam ociupinkę szybsze niż w neostradzie, stabilność też ok.
A co do dowolności czasu rozwiązania umowy to faktycznie tak jest. Tylko w info lini z własnej woli nie poinformują cie o kosztach takowego rozwiązania - chyba, że się ich dokładnie wypytasz. Ale pobieżnie przedstawia się to tak. W Neostradzie masz opłatę aktywacyjną, którą musisz zapłacić już na początku trwania umowy. W Netii też ciąży na tobie opłata aktywacyjna - o ile dobrze pamiętam coś koło 2 stów (?) - oraz opłata za dzierżawę urządzenia dostępowego - 100 zł (?). Ale obie to opłaty jesteś zobowiązany zapłacić dopiero z chwilą rozwiązania umowy z nimi. Z tym, że obniżają się one z każdym miesiącem bycia klientem Netii - chyba o 12 zł (?). Tak więc im dłużej będziesz ich klientem tym pod koniec zapłacisz mniej. Tak jak sobie na początku liczyłem trzeba być u nich lekko ponad 2 lata aby nie ponosić tych dodatkowych kosztów (opłaty aktywacyjnej i za dzierżawę urządzenia) podczas rozwiązywania umowy.
Spróbuj się dodzwonić do Orange. Czasem wisiałem na telefonie po 10 minut zanim udało mi się połączyć. Do tej pory dzwoniłem do Netii dwa razy i tam połączenie z konsultantem to była kwestia max. minuty od wykręcenia numeru.
Bez względu na to jaki masz internet/kabel w Netii płacisz tyle samo. Czy masz 6mb, 10mb czy 20mb płacisz tą samą kwotę. To na pewno dobra wiadomość dla ludzi z dobrą linią, ale krzywdząca dla tych, którzy nie mogą mieć full prędkości.
Sam mam internet w Netii od stosunkowo niedawna, ale na razie jestem ODPUKAĆ bardzo zadowolony. 20mb w umowie, w praktyce jest z jakieś… 15mb, ale nie narzekam (mała miejscowość, linie za komuny :D:D). Do tego naprawdę dobre czasy ping (jestem graczem, głównie CS 1.6 i na większości serwerów ping utrzymuje się na poziomie 20-25ms, czasem nawet mniej). To naprawdę nieźle, biorąc pod uwagę fakt, że wcześniej byłem użytkownikiem Orange Freedom, który był jedną wielką tragedią.
Moje doświadczenia są odwrotne.