Internet w T-Mobile a serwisy z filmami

Hej,

Od czasu do czasu zdarza mi się korzystać z serwisów z filmami on-line. Wcześniej nie miałem z tym żadnego problemu.

Od niedawna jestem posiadaczem internetu mobilnego w T-Mobile. Połączenie jest w miarę stabilne i szybkie. Występuje jednak problem z w/w serwisami. W serwisie Megavideo nie mam możliwości “przewinięcia” filmu do określonego momentu. Dźwięk idzie, ale obrazu po prostu nie ma.

Gdy na tym samym komputerze podłączyłem się do zwykłego połączenia szerokopasmowego (przez wifi), wszystko szło OK, czyli nie jest to problem oprogramowania i Flash-a (tak mi się wydaje).

Gdybam sobie, czy przypadkiem nie wynika to ze sposobu połączenia - mam modem Huwaei, łącze się poprzez T-Mobileowe oprogramowanie “Internet Manager” - być może ten soft coś blokuje?

Czy ktoś miałby jakąś podpowiedź lub spotkał się z takim problemem? Będę wdzięczny za pomoc!

Pozdrawiam

Internet bezprzewodowy zawsze ma jakieś skoki i wahania stabilności. A to Twoje oprogramowanie to “Internet Manager” czy może jednak “Blueconnect Manager”?

Dzięki za odp. - owszem na skoki, ale gdy podłączam internet przez Plusa i NOKIE (bez żadanych managerów) - działa mimo wszystko OK.

Program to “Internet Manager”, ale w związku z tym że niedawno był rebranding, kto wie czy nie jest to po prostu nowa nazwa “Blueconnect Managera”.