Od około 3 miesięcy mój internet [Orange Freedom 1,00 Mbps] co około 2-3 minuty zacina się na około 2-3 sekundy. Gdy gadam w tym czasie na Skypie czy też TeamSpeak’u 3 słyszę od ludzi: “Powtórz , bo Cię ucięło”. Podobnie jest z grami ON-LINE. Łącze się z internetem poprzez modem Simens A100. Okablowanie mam sprawdzone , wizyta moneta oraz technika z Orange nic nie dała. Proszę o szybką pomoc!
W systemie nie ma wirusów - sprawdzałem - używałem nawet Malwarebytes. Co do modemu to jest to czarna skrzynka z dwiema diodami i dwoma wejściami - tego nawet nie da się zresetować
Karta sieciowa: Tutaj mam kilka urządzeń: -Bluetooth PAN Network Adapter , Hamachi Network Interface, NVIDIA nForce Networing Controller, WAN (PPP/SLIP) Interface
W PROGRAMIE AIDA32 W ZAKŁADCE NVIDIA NFORCE NETWORKING CONTROLLER [MOJA KARTA SIECIOWA] ZNALAZŁEM “DZIERŻAWA DHCP WYGASA 2013-04-22[Czyli już po terminie]” To może mieć jakieś znaczenie?
@KilZEROpi, Sprawdź parametry ustawień DNS. Jeżeli wybrane są ustawienia automatyczne, wpisz ręcznie główny adres DNS oraz pomocniczy: 217.116.100.100 oraz 217.116.104.104 lub przetestuj adresy googlowskie: 8.8.8.8 oraz 8.8.4.4.
Jeżeli problem będzie występował w dalszym ciągu skontaktuj się ze mną w tej sprawie za pośrednictwem formularza kontaktowego: http://on.fb.me/10XyZxu, podając swoje dane oraz numer usługi internetowej. Sprawdzę funkcjonowanie transmisji w systemie.
Był u mnie Pan z Orange i najprawdopodobniej coś w Simens A100 poszło … Kupuję nowy router - mam nadzieję, że to pomoże.
– Dodane 04.10.2013 (Pt) 16:00 –
@odświeżam
Byłem niedawno w Orange w celu wymiany modemu, lecz oni powiedzieli, że wymienić mi nie mogą, ponieważ takich modemów już nie mają, a jedynie mogę od nich kupić router za 150zł.