Internet zacina się na kilka sekund

Witam!

Od około 3 miesięcy mój internet [Orange Freedom 1,00 Mbps] co około 2-3 minuty zacina się na około 2-3 sekundy. Gdy gadam w tym czasie na Skypie czy też TeamSpeak’u 3 słyszę od ludzi: “Powtórz , bo Cię ucięło”. Podobnie jest z grami ON-LINE. Łącze się z internetem poprzez modem Simens A100. Okablowanie mam sprawdzone , wizyta moneta oraz technika z Orange nic nie dała. Proszę o szybką pomoc!

Sprawdzałeś czy nie masz wirusów w systemie?

można by też skonfigurować od początku modem.

W systemie nie ma wirusów - sprawdzałem - używałem nawet Malwarebytes. Co do modemu to jest to czarna skrzynka z dwiema diodami i dwoma wejściami - tego nawet nie da się zresetować

No to tak miałem kiedyś ten modem, próbowałeś instalować nowsze sterowniki do karty sieciowej,gdyż to może ona co rozłączać?

Nie, nie próbowałem. Powiesz mi jak to zrobić ?

Podaj parametry komputera/laptopa skorzystaj z programu Aida 32 lub Speccy.

Karta sieciowa: Tutaj mam kilka urządzeń: -Bluetooth PAN Network Adapter , Hamachi Network Interface, NVIDIA nForce Networing Controller, WAN (PPP/SLIP) Interface

Procesor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Proccessor 3800+

Płyta głowna: Asus M2N

Ram: 1RAM

Karta graficzna: NVIDA Gforce G100

System: Windows XP

WAŻNE! !!

W PROGRAMIE AIDA32 W ZAKŁADCE NVIDIA NFORCE NETWORKING CONTROLLER [MOJA KARTA SIECIOWA] ZNALAZŁEM “DZIERŻAWA DHCP WYGASA 2013-04-22[Czyli już po terminie]” To może mieć jakieś znaczenie?

@KilZEROpi, Sprawdź parametry ustawień DNS. Jeżeli wybrane są ustawienia automatyczne, wpisz ręcznie główny adres DNS oraz pomocniczy: 217.116.100.100 oraz 217.116.104.104 lub przetestuj adresy googlowskie: 8.8.8.8 oraz 8.8.4.4.

Jeżeli problem będzie występował w dalszym ciągu skontaktuj się ze mną w tej sprawie za pośrednictwem formularza kontaktowego: http://on.fb.me/10XyZxu, podając swoje dane oraz numer usługi internetowej. Sprawdzę funkcjonowanie transmisji w systemie.

Przesłałem formularz - czekam na odzew :slight_smile:

@KilZEROpi, przekazałem sprawę do analizy. Dam znać na podany adres mailowy jak tylko uda mi się ustalić wszystko w tej sprawie.

Pozdrawiam,

Patryk

Orange Ekspert.

Był u mnie Pan z Orange i najprawdopodobniej coś w Simens A100 poszło … Kupuję nowy router - mam nadzieję, że to pomoże.

Dodane 04.10.2013 (Pt) 16:00

@odświeżam

Byłem niedawno w Orange w celu wymiany modemu, lecz oni powiedzieli, że wymienić mi nie mogą, ponieważ takich modemów już nie mają, a jedynie mogę od nich kupić router za 150zł.