Internet zacina się na kilka sekund


(Patykmilek) #1

Witam!

Od około 3 miesięcy mój internet [Orange Freedom 1,00 Mbps] co około 2-3 minuty zacina się na około 2-3 sekundy. Gdy gadam w tym czasie na Skypie czy też TeamSpeak'u 3 słyszę od ludzi: "Powtórz , bo Cię ucięło". Podobnie jest z grami ON-LINE. Łącze się z internetem poprzez modem Simens A100. Okablowanie mam sprawdzone , wizyta moneta oraz technika z Orange nic nie dała. Proszę o szybką pomoc!


(Marcin1025) #2

Sprawdzałeś czy nie masz wirusów w systemie?

można by też skonfigurować od początku modem.


(Patykmilek) #3

W systemie nie ma wirusów - sprawdzałem - używałem nawet Malwarebytes. Co do modemu to jest to czarna skrzynka z dwiema diodami i dwoma wejściami - tego nawet nie da się zresetować


(Marcin1025) #4

No to tak miałem kiedyś ten modem, próbowałeś instalować nowsze sterowniki do karty sieciowej,gdyż to może ona co rozłączać?


(Patykmilek) #5

Nie, nie próbowałem. Powiesz mi jak to zrobić ?


(Marcin1025) #6

Podaj parametry komputera/laptopa skorzystaj z programu Aida 32 lub Speccy.


(Patykmilek) #7

Karta sieciowa: Tutaj mam kilka urządzeń: -Bluetooth PAN Network Adapter , Hamachi Network Interface, NVIDIA nForce Networing Controller, WAN (PPP/SLIP) Interface

Procesor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Proccessor 3800+

Płyta głowna: Asus M2N

Ram: 1RAM

Karta graficzna: NVIDA Gforce G100

System: Windows XP

WAŻNE! !!

W PROGRAMIE AIDA32 W ZAKŁADCE NVIDIA NFORCE NETWORKING CONTROLLER [MOJA KARTA SIECIOWA] ZNALAZŁEM "DZIERŻAWA DHCP WYGASA 2013-04-22[Czyli już po terminie]" To może mieć jakieś znaczenie?


(Orange Ekspert) #8

@KilZEROpi, Sprawdź parametry ustawień DNS. Jeżeli wybrane są ustawienia automatyczne, wpisz ręcznie główny adres DNS oraz pomocniczy: 217.116.100.100 oraz 217.116.104.104 lub przetestuj adresy googlowskie: 8.8.8.8 oraz 8.8.4.4.

Jeżeli problem będzie występował w dalszym ciągu skontaktuj się ze mną w tej sprawie za pośrednictwem formularza kontaktowego: http://on.fb.me/10XyZxu, podając swoje dane oraz numer usługi internetowej. Sprawdzę funkcjonowanie transmisji w systemie.


(Patykmilek) #9

Przesłałem formularz - czekam na odzew :slight_smile:


(Orange Ekspert) #10

@KilZEROpi, przekazałem sprawę do analizy. Dam znać na podany adres mailowy jak tylko uda mi się ustalić wszystko w tej sprawie.

Pozdrawiam,

Patryk

Orange Ekspert.


(Patykmilek) #11

Był u mnie Pan z Orange i najprawdopodobniej coś w Simens A100 poszło ... Kupuję nowy router - mam nadzieję, że to pomoże.

-- Dodane 04.10.2013 (Pt) 16:00 --

@odświeżam

Byłem niedawno w Orange w celu wymiany modemu, lecz oni powiedzieli, że wymienić mi nie mogą, ponieważ takich modemów już nie mają, a jedynie mogę od nich kupić router za 150zł.