Coraz wiecej firm powiazanych glownie z IT, choc nie tylko, zatrudnia interetowych marketerów, ktorzy albo buduja swiadomosc marki (zachwalaja produkt firmy ktora ich zatrudnia) albo “opluwają” produkty konkurencji.
Ten “proceder” jest bardzo popularny na duzych forach internetowych.
Jak myslicie są tutaj takie $%$%%^*&? Bo ja mysle ze są :x
Wyobrazcie sobie - pracownik microsoftu na Polskę, wchodzi na forum linuxa i zaklada 200 tematów ze z czyms ma problem i nic nie pomaga, ze ma juz dosc itp, takie coś skutecznie odstrasza początkujacych, to taki przejaskrawiony przyklad, zeby zobrazowac jak to dziala
Jeżeli tacy są na forum, to powinni stracić pracę. No bo teksty w postaci “płacisz za markę”, “jest do niczego” bez konkretnych argumentów są chyba mało przekonywujące
Wlasnie areh , w komentarzach vortalu dobrze to widac przy wszystkich aktualnosciach dotyczacych open source (najczesciej linux, open office). Pełno jest opini wrogich ale zazwyczaj niepodpartych zadnymi argumentami.
Tutaj taki przyklad wypowiedzi, którą zamiescił prawdopodobnie marketer…A dlaczego? Bo ta wypowiedz jest jak zywcem wzieta z reklamy microsoft server 2003 w pismach komputerowych