iPhone 12 Pro na "gwarancji"

Dzień dobry,

Mój problem dotyczy iPhone 12 Pro Max 128 GB, zgłaszałem tę sprawę 2 krotnie w ramach gwarancji, po raz pierwszy w serwisie iMad, który przesłał ten telefon do autoryzowanego serwisu Apple w Czechach, po czym serwis stwierdził, że „usterka nie występuje” oraz „nie da się jej odtworzyć” po czym odesłano mi nienaprawiony telefon z tą samą wadą, którą zgłaszałem. Przy okazji został wymieniony wyświetlacz z powodu wady na wyświetlaczu(której nie zgłaszałem, ponieważ nie udało mi się jej widocznie zauważyc, ale usterka która zgłosiłem pozostała nienaprawiona)

Zadzwoniłem drugi raz prosto na infolinie Apple - do sprzedawcy. Telefon został zakupiony na stronie Apple.pl, wyjaśniłem tę sytuację i miły konsultant spisał bardzo dokładnie wszystkie moje sposoby na odtworzenie usterki(za pierwszym razem także podałem sposób na odtworzenie wymienionej usterki) i wykazanie w serwisie, że istnieje, telefon wysłałem tym razem prosto do autoryzowanego serwisu Apple w Czechach, nie poprzez pośrednika(iMad) po czym serwis tak samo stwierdził, że „usterka nie występuje” według ich analizy. Telefon wrócił po raz drugi nienaprawiony i z wadą która dalej występuje. Zadzwoniłem trzeci raz na infolinie Apple, przy czym konsultant poinformował mnie, że skoro serwis nie potrafi stwierdzić usterki to muszę to zgłosić do rzecznika praw konsumenta.

Pisalem do rzecznika maila ale dostalem jedynie odpowiedz ze musze sie przejsc do urzedu poniewaz oni online mi w niczym nie pomoga, codziennie pracuje od 9 do 17 i nie mam za bardzo jak pojsc…Czy macie jakies pomysly jak uzyskac nowy lub naprawiony telefon od tej bandy złodzieji? Gwarancja jest do 14 grudnia 2021 i jest jeszcze 2 lata rekojmi. Wyglada na to ze kupilem telefon w teorii w najlepszym sklepie bo „prosto od tima cooka” a w rzeczywistosci wyglada na to ze kupilem w najgorszym jakim moglem bo jakbym go kupil w jakims mediaexpercie, ispocie, ijablku czy innym sklepie to moglbym pojsc prosto do sprzedawcy i im udowodnic to, a tutaj mam tylko bezuzyteczna infolinie i bezuzyteczny serwis skladajacy sie z czechow ktorzy chyba nie umieja czytac instrukcji po polsku jak wywolac problem. Macie jakis pomysl?

Opis usterki: Telefon traci zasięg pod wpływem wysokiego obciążenia np. wymagająca gra, wymagająca aplikacja na telefonie, usterkę jest bardzo łatwo odtworzyć, można to zrobić za pomocą dowolnej aplikacji na iPhonie, która zmusi telefon do wykorzystania swojej mocy. Mi najłatwiej i najszybciej udało się to zrobić za pomocą gry Asphalt 9, darmowej z AppStore oraz aplikacji Geekbench 5 z AppStore, obie te aplikacje są bardzo wymagające i szybko potrafią rozgrzać telefon i wywołać usterkę. Problem ten oczywiście nie występuje na żadnym innym(sprawnym) egzemplarzu iPhone’a, poniżej nagrałem usterkę demonstrując ją przy użyciu 2 aplikacji na 2 oddzielnych kartach SIM(aby zademonstrować, że usterka nie dotyczy karty SIM, tylko modemu/procesora w telefonie) oraz na 2 iPhone’ach, które posiadają ten sam procesor oraz modem GSM, jeden telefon jest w 100% sprawny i nie traci zasięgu, drugi(mój reklamowany egzemplarz potrafi stracić zasięg nawet już po 5 minutach) Wada jest oczywiście bardzo poważna, bo telefon zakupiłem przede wszystkim aby móc dzwonić oraz wysyłać SMSy oraz móc wykorzystać jego możliwości, czego ten wadliwy egzemplarz mi nie zapewnia.

Wszystkie testy zostały przeprowadzone na najnowszej wersji systemu Apple iOS 15.1(na 15.1.1 dzieje sie oczywiscie to samo bo to wina hardware’u, a nie oprogramowania) oraz na „czystej kopii, bez odtwarzania” tak jak radził serwis.

Niestety nie mogę samemu zanieść telefonu do sprzedawcy i zademonstrowac mu osobiście wyżej wskazanej wady, ponieważ sklep - Apple.pl nie posiada sklepu stacjonarnego mieszczącego się na terenie Polski, jedynie sklep wysyłkowy oraz kontakt ze „wsparciem Apple” i ich serwisami odbywa się jedynie poprzez rozmowę telefoniczną, także nie mam możliwości wysłania im prezentacji mojego problemu, jedyny sposób przewidziany przez firmie Apple, to kontakt i poinstruowanie serwisantów jak wywołać usterkę po czym oni zawsze i tak stwierdzą w sposób fałszywy i mający na celu wprowadzenia mnie w błąd i nienaprawienia usterki - że problem nie występuje.

tutaj linki do filmików z demonstracją problemu:
Pierwszy filmik, Karta Plus(najciekawsze w okolo 4 minucie i dalej jak ktos chce od razudo sedna problemu):

Drugi filmik, gra:

Trzeci filmik:
Karta Orange:

Filmiki są wystarczającym dowodem.
Jeżeli apple nie uzna tobie gwarancji pozostaje tylko droga sądowa.
Ja bym szedł drogą rękojmi co prawda, bo w polskim prawie jest mocniejsza niż gwarancja (chociaż apple ci tego nie powie)

Masz filmiki, nie musisz osobiście ich zaprezentować.

Zadzwoń na infolinię powiedź, że dwukrotnie bezskutecznie telefon był naprawiany przez Appla i chcesz skorzystać z rękojmi i go wymienić na nowy model / zwrócić pieniądze, w przypadku odmowy zostaje tylko droga sądowa

Drugą opcją to udanie się do uokiku i ściganie ich z powodu nie wypełniania gwarnacji, co pierwsza się do tego też będzie sprowadzać jeżeli odmówią

Trzecia niezależna to obsmarowanie Appla gdzie możesz: w googlach, na fb, twitterze itd. (na ich profilach) to powinieneś zrobić niezależnie.

Prawdę powiedziawszy, z tym gubieniem zasięgu to dosyć częste zjawisko.

Cóż 3 sekundy w mikrofali sprawiają że każdy serwis zobaczy problem.