iPhone 6S rodzina - nie mogę pobrać aplikacji (kupionej)


(superbike08) #1

Witam, zakupiłem dwa iphony z dziewczyna. Stworzyłem rodzine, dodałem ja oraz wszystko zaakceptowane z jej strony. Kupiłem aplikacje z AppStore i mam włączone udostępnianie dla rodziny tych zakupionych aplikacji. Ale teraz problem pojawia się kiedy chce pobrać zakupiona aplikacje (na moim telefonie) - na jej telefonie. Wchodź w iTunes Store więcej i konto osoby drugiej i nic nie ma oprócz dwóch pustych folderów. Proszę o pomoc i dzięki za odpowiedzi :slight_smile:


(kameleon5) #2

Tu masz opis jak udostępnić:https://support.apple.com/pl-pl/HT201085 .


(superbike08) #3

Pisze dlatego ze nie działa to u mnie :frowning:


(superbike08) #4

W AppStore -> uaktualnienia -> kupione-> i niestety tam nie ma


(kameleon5) #5

Widocznie nie masz skonfigurowanej chmury np:https://support.apple.com/pl-pl/HT201454 .


(superbike08) #6

Myśle ze tutaj pies pogrzebany:(
Nie mogę potwierdzić tego:
"Jeśli używasz systemu iOS 10.3 lub nowszego, wybierz kolejno opcje Ustawienia > [Twoje imię i nazwisko] > Chmura rodzinna, a następnie stuknij swoje imię i nazwisko. Potwierdź lub zmień konto Apple ID, którego chcesz używać do udostępniania treści, a następnie upewnij się, że opcja Udostępnij moje zakupy jest włączona."
Wchodzę w ustawienia tak jak tam napisane jest widzę coś takiego


Klikam potwierdź i wyświetla mi się coś takiego:


(kameleon5) #7

Wygląda tak jak byś chciał zmienić konto do udostępniania.Wcześniej nie miałeś konta na innym iphonie,np:https://support.apple.com/pl-pl/HT202649 .


(superbike08) #8

Nie, nigdy nie mialem zadnego konta oraz iPhona. Na moim iPhonie widac kupiona aplikacje, ale na drugi ktory jest w rodzinie niestety nie widnieje tez zakup, nawet tych darmowych nie widac, lista jest pusta niestety


(kameleon5) #9

Może to rozwiąże twój problem:https://support.apple.com/pl-pl/HT20145 .
Musisz wprowadzić dane udostępnionego konta na telefony innych członków rodziny i włączyć opcję udostępniania na swoim koncie.


(superbike08) #10

Regiony sie zgadzaja, lecz dziwne zjawisko. Na drugim telefonie juz w oglonych ustawieniach widac jaki jest region a u mnie prezenetuje sie to w ten sposob


(kameleon5) #11

Te ustawienia różnią się w zależności od iOS jaki jest zainstalowany w telefonie(telefonach)-wszystko powinno chodzić tylko rozchodzi się o poprawną konfigurację udostępnienia konta.


(superbike08) #12

Noo wlasnie tylko ze wydaje mi sie ze poprawnie jest skonfigurowane :frowning:


(kameleon5) #13

To może zwróć się z pytaniem do pomocy apple-powinni ci podpowiedzieć jak ten problem rozwiązać.


(superbike08) #14

Ok ok tak zrobie, dzieki :wink: