iPlus - modem Huawei E156G nie może połączyć się z siecią

Drodzy forumowicze,

mam problem z iPlusem. Nie mogę połączyć się z internetem. iPlus manager wyświetla komunikat “Nie udało się zalogować do sieci”, a gdy wciskam przycisk ‘Połącz’ - 'Proszę podłączyć modem". Mieszkam w 100-tysięcznym mieście, problem z brakiem zasięgu sieci Plus nie wchodzi w grę (sprawdzałem kartę sim, wkładając ją do telefonu).

Problem pojawił się dość nagle. Korzystałem z iPlusa kilka miesięcy. Później (być może w skutek różnych konfiguracji które poczyniłem w Kaspersky Internet Security 9) zaczęły się problemy z internetem i podłączeniem do sieci.

Proszę, jeśli mieliście podobny problem, opiszcie jakie jest rozwiązanie.

miałem podobnie :slight_smile: podłącz do innego portu usb i zobacz czy działa aha i zresetuj kompa

Jak dla mnie to wygląda raczej na problem z modemem. Najlepiej sprawdzić go na innym komputerze - jeśli działa, to trzeba przeinstalować oprogramowanie, a jeśli na innym kompie też nie działa, to pozostaje serwis lub zmiana urządzenia.

Podpięcie do innego portu nie pomaga. Sprawdzę jeszcze modem z innym komputerem.

Dodane 23.08.2010 (Pn) 18:00

Po podpięciu do komputera stacjonarnego w domu i zainstalowaniu całego softu, OD RĘKI modem znalazł sieć (EDGE - 4 kreski). Wystąpił tylko mały problem. Po wciśnięciu przycisku “połącz”, po kilku chwilach na pasku pojawił się komunikat “Połączono z: Internet”, jednak w tej samej chwili nastąpiło rozłączenie z siecią.

Michalski ,

Poradnik dla Ciebie

Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.