Iplus rozłącza

Witam

Jak w temacie rozłącza mi Iplus, sprawdzałem w podglądzie zdarzeń i znajduję komunikat

  • Serwer DHCP 95.40.64.17 odmówił dzierżawy adresu IP 46.169.4.10 dla karty sieciowej o adresie sieciowym 0x001E101F1F81 (serwer DHCP wysłał komunikat DHCPNACK).

.Proszę o szybką pomoc

  1. A czy wcześniej było wszystko ok?

  2. Jeśli pierwszy raz używasz go to może zrywa połączenie dlatego że ma słaby zasięg?

Kiedyś miałem to samo tylko że w moim przypadku było to że miałem słaby zasięg i zrywało połączenie.

@Jedrekk1995

Tak wszystko było ok ale od jakiegoś miesiąca lub dłużej się tak robi i nie wiem czemu.

Czy rozłącza w czasie korzystania z internetu?

Czy internet dociera przez router?

Iplus jest na kartę czy abonament?

Modem wewnętrzny czy zewnętrzny (USB)?

Komputer czy tablet?

w czasie korzystania

modem USB

kartę

komputer stacjonarny

Rozwiązania nie znam.

Może to być wina spadku jakości sygnału.

Czasem z nadajnika korzysta bardzo dużo użytkowników i gdy dochodzi nowy użytkownik,który używa internetu bardzo intensywnie (pliki wideo, P2P…) wtedy nadajnik jest przeciążony co powoduje spadek jakości.

Może być też wina operatora,który zmniejszył siłę sygnału.

Jeżeli masz taką możliwość to wypróbuj innych dostawców np. Play,Orange,T-Mobile.

Może też coś blokować w komputerze.Jakiś złośliwy programik,niekoniecznie wirus.

Teraz może zakupię antenę albo jakiś router który wzmacnia sygnał, dzięki za pomoc