iPlus: "trwa ładowanie aplikacji"


(Taskus) #1

Witam,

znajomy kupił iPlusa (poprzednio miał Blueconnecta, który działał bez zarzutu). Przy instalacji wszystko przebiega poprawnie. Problem pojawia się przy włączaniu aplikacji iPlus. Jak w temacie: na etapie "ładowania aplikacji", aplikacja się zawiesza i nic nie da się z nią zrobić. Próbowałem deinstalacji blueconnceta + usuwanie pozostałych pliczków, próbowałem starsze wersje iPlusa i dokładnie to samo. Proszę o pomoc. System: XP sp3.

Pozdrawiam


(Mr Marek6) #2

Ponów próbę. Usuń zainstalowaną aplikację iPlusa. Przeskanuj powiedzmy CCCleanerem. Podłącz modem iPlusa i zainstaluj ponownie. Jeżeli nie ma błędów w systemie powinno bez problemów. Często instaluję klientom. Problemy sa wtedy gdy w systemie nazbierało się smieci.


(Taskus) #3

rozumiem, że na te śmieci pomoże CCCleaner, tak?

dziękuję!


(djosdanielos) #4

przy odłączonym modemie aplikacja też się zawiesza?


(Taskus) #5

próbowałem tylko przy podłączonym modemie. nie odpalałem "a sucho"


(ra-v) #6

Jaki modem? Zainstaluj do niego sterowniki.

Tutaj masz instrukcję do programu TopNetInfo, zainstaluj, a raczej uruchom go zamiast tego badziewia od producenta. W Plusie ten czołg żarł 10-50% procesora komputera nr 2 w podpisie.


(Taskus) #7

modem huawei ileś tam. czyli zamiast iplusa to zainstalować tego TopNetInfo? a co ze sterami do tego hułałeja?