znajomy kupił iPlusa (poprzednio miał Blueconnecta, który działał bez zarzutu). Przy instalacji wszystko przebiega poprawnie. Problem pojawia się przy włączaniu aplikacji iPlus. Jak w temacie: na etapie “ładowania aplikacji”, aplikacja się zawiesza i nic nie da się z nią zrobić. Próbowałem deinstalacji blueconnceta + usuwanie pozostałych pliczków, próbowałem starsze wersje iPlusa i dokładnie to samo. Proszę o pomoc. System: XP sp3.
Ponów próbę. Usuń zainstalowaną aplikację iPlusa. Przeskanuj powiedzmy CCCleanerem. Podłącz modem iPlusa i zainstaluj ponownie. Jeżeli nie ma błędów w systemie powinno bez problemów. Często instaluję klientom. Problemy sa wtedy gdy w systemie nazbierało się smieci.
Tutaj masz instrukcję do programu TopNetInfo, zainstaluj, a raczej uruchom go zamiast tego badziewia od producenta. W Plusie ten czołg żarł 10-50% procesora komputera nr 2 w podpisie.