iPlus: "trwa ładowanie aplikacji"

Witam,

znajomy kupił iPlusa (poprzednio miał Blueconnecta, który działał bez zarzutu). Przy instalacji wszystko przebiega poprawnie. Problem pojawia się przy włączaniu aplikacji iPlus. Jak w temacie: na etapie “ładowania aplikacji”, aplikacja się zawiesza i nic nie da się z nią zrobić. Próbowałem deinstalacji blueconnceta + usuwanie pozostałych pliczków, próbowałem starsze wersje iPlusa i dokładnie to samo. Proszę o pomoc. System: XP sp3.

Pozdrawiam

Ponów próbę. Usuń zainstalowaną aplikację iPlusa. Przeskanuj powiedzmy CCCleanerem. Podłącz modem iPlusa i zainstaluj ponownie. Jeżeli nie ma błędów w systemie powinno bez problemów. Często instaluję klientom. Problemy sa wtedy gdy w systemie nazbierało się smieci.

rozumiem, że na te śmieci pomoże CCCleaner, tak?

dziękuję!

przy odłączonym modemie aplikacja też się zawiesza?

próbowałem tylko przy podłączonym modemie. nie odpalałem “a sucho”

Jaki modem? Zainstaluj do niego sterowniki.

Tutaj masz instrukcję do programu TopNetInfo, zainstaluj, a raczej uruchom go zamiast tego badziewia od producenta. W Plusie ten czołg żarł 10-50% procesora komputera nr 2 w podpisie.

modem huawei ileś tam. czyli zamiast iplusa to zainstalować tego TopNetInfo? a co ze sterami do tego hułałeja?