J2EE obsługa wielu żądań jednym serwletem

Jak to zrobić aby jeden servlet był do obsługi wielu żądań, jak wywoływać metody .do ? Jestem początkujący bardzo ale wszędzie gdzie napotykam podstawy to do każdego formularza jest tworzony osobny servlet? Tak to wygląda w praktyce? Przechodzę z PHP i jest to dla mnie dziwne. Ściślej chodzi mi o to że mam np na stronie kilka formularzy

I czy w j2ee dobrą praktyką jest obsługa tzw akcji z PHP ? Czyli powiedzmy że mam jakąś klasę (tutaj byłby to servlet) z metodami loginAction, addCartAction, CommentAction które właśnie obsługiwałyby te formularze. Mógłbym oczywiście zrobić taki sztuczny routing np przesyłając sobie ukryte pole z formularza do servletu i tam robić rozdzielanie na funkcje ale wydaje mi sie to zbyt łopatologiczne i dlatego chciałem zapytać jak to się robi w praktyce w javie. Można to załatwić w deskryptorze wdrożeń?

  1. Pytanie odnośnie metod .do? Jaki jest idea ich tworzenia?

Nie masz obowiązku tworzenia osobnego serwletu do każdego formularza, ale to bardzo dobry nawyk. Utworzenie klasy na nowy serwlet to tylko chwila a kod będzie bardziej przejrzysty i modularny. Pytasz jak to wygląda w praktyce? Chyba nikt nie tworzy aplikacji na poziomie czystych serwletów, raczej się korzysta z frameworków które ułatwią Ci robotę jak JSF, stripes, spring, struts. Jeśli chcesz tworzyć aplikacje w jee na poziomie takim jak się to robi w praktyce to będziesz musiał przyswoić kilka technologi. Jeśli zdecydujesz się na JSF to możesz zacząć tutaj: http://docs.oracle.com/javaee/6/tutorial/doc/.