Jak dobrać kartę graficzną?

Witam wszystkich! Jestem tu nowy i odrazu proszę o pomoc. Prawdopodobnie uszkodziła mi się karta grafiki( mój pc nie obsługuje gry z którą wcześniej nie miał problemu- obraz się przycina i po chwili wyrzuca mnie z gry). Po za tym ogólnie zrobił się wolniejszy. W związku z tym chciałbym dokupić zwykłą kartę ponieważ moja jest zintegrowana. Tu pojawia się problem ponieważ nie znam się na tym i nie wiem w jaki sposób dobrać kartę żeby pasowała. Nazwa aktualnej karty Intel®82945g Express Chipset Family, z góry dziękuje za pomoc :smiley:

Przeniesiono z “Na Luzie”.

Co do pytania, musisz podać pozostałe części komputera, procesor, płyta główna, zasilacz (marka moc), RAM i budżet na nową kartę.

Problem z wyrzucaniem do pulpitu może mieć inne podłoże, sterowniki, infekcja, uszkodzenie… itd.

procesor Intel® Dual CPU 1.8GHz

zasilacz iBox 400W

RAM 1GB

co do płyty głównej to nie wiem jak sprawdzić nazwę, a jeśli chodzi o grę to wyrzuca mnie do menu gry( przerywa rozgrywkę) a nie na pulpit. Sterowniki są ok,a o budżecie nie myślałem- mam nadzieję że znajdę coś do 100zł co będzie dawało radę

Cześć,

Twój zasilacz warto byłoby wymienić, przeczytaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1199271.html

Po drugie, za 100 zł, nie kupisz karty do gier.

Z tym zasilaczem to może i racja, chociaż mam ten zestaw od trzech lat i nic się nie działo wcześniej. Teraz mam problem z włączeniem go i trochę się muli więc w sumie sam nie wiem. A co do karty grafiki to co polecacie żeby mój pc dawał radę? Nie musi być rewelacji- wystarczy żeby karta była trochę lepsza od poprzedniej.

Zasilacz słaby… Z tego co napisałeś wynika, że zepsuł ci się dysk twardy…

Inni użytkownicy z tego forum sprawdzają HD Tunem. Jeśli nic nie kombinowałeś z komputerem to może wystarczy zdefragmentować dysk? Defraggler ma w ustawieniach opcje przenoszenia dużych plików na koniec dysku.

Sprawdziłem dysk programem HD Tune i wszystko ok, temp. dysku 37C