Jak dodać możliwość rejestracji do strony www?

W tych sprawach jestem całkowicie zielony, dlatego proszę was o pomoc :mrgreen:. Chodzi mi o to, że chciałbym dodać do mojej strony możliwość logowania i rejestrowania się. Googlowałem, i nigdzie nie dostałem satysfakcjonującej odpowiedzi. Moja strona działa na serwerze strefa.pl. Nie wiem czy można do niej wkładać pliki php. Poza tym, mam jeszcze jeden problem :frowning: . Bo nawet jeśli uda mi się dodać do mojej strony możliwość rejestracji, to nie wiem jak dodać do strony dodatkowe opcje dla zarejestrowanych użytkowników, np. dodawanie obrazków. Chciałbym po prostu zrobić takie coś, że użytkownik po zalogowaniu dostaję dodatkową opcję na stronie, np. dadanie obrazka, której nie posiada niezarejestrowany użytkownik. Proszę o pomoc, i to bardzo. Stronę piszę w JTHTML.

Wydaje mi się, że zbyt ogólne stawiasz pytanie. Gdyby ktoś zechciał ci odpowiedzieć, to musiał by całkiem spory artykulik napisać.

Musisz próbować najpierw sam coś zacząć i dopiero w przypadku jakiś tam szczegółów czy trudności szukać porady.

Na strefa.pl można jak najbardziej używać php.

Próbowałem, znalazłem wiele artykułów o rejestrowaniu się, ale po tym dalej nie wiedziałem, jak włożyć ten kod php do strony. No i w żadnym z tych tematów nie napisano jak zrobić, aby niektóre opcje strony aktywowały się po zalogowaniu. Na strefa.pl mam darmowe konto, nie wiem jak z nim jest (zapomniałem napisać).

Na darmowym koncie nie ma obsługi php.

Tutaj masz wszystkie opcje(pierwsza kolumna)

http://www.strefa.pl/pomoc/?cat=27

Czyli, że nie będzie wogóle możliwości rejestracji na stronie. Nie wydaję na stronę pieniędzy, i nie zamierzam :expressionless: . A podobno bez php systemu logowania i rejestrowania nie da się zrobić. Dzięki za odpowiedź ^_^.

w sieci można znaleźć wiele firm oferujących darmowy hosting z obsługą php np. tutaj:

http://www.hostinger.pl/

Ale całe przenoszenie strony nie będzie przyjemne.