Cześć,
Mam może głupie pytanie, ale potrzebowałbym stworzyć coś podobnego do systemu maili wysyłanych np. na adresy typu serwis, handel. Działa to w ten sposób, że wysyłamy na podany adres np. wspomniany serwis, ale maila tego odbiera wiele osób i odpowiadają oni jakby już “ze swojej” skrzynki i mają te sprawy w jakiś sposób przypisane do siebie. Jak to ogarnąć? Chyba podpięcie dla każdej z osób tej skrzynki to nie jest najlepsze wyjście z sytuacji?
Samo rozsyłanie maili załatwiłbyś forwardem albo grupą mailową. Jeśli chcesz, żeby sprawy były przypisane to potrzebujesz jakiś system supportowy.
Odpowiadając po kolei. Jeśli chcesz zrobić to co opisałeś w treści posta:
To zrobić to można za pomocą aliasów mailowych.
Jeśli chodzi o drugą część:
i pytanie z tematu to nie da się tego zrobić bez jakiegoś dodatkowego systemu ticketów zintegrowane z mailem.