Jak granie w gry komputerowe może zmienić Twoje życie?

No właśnie.

Witajcie Forumowicze.

Ostatnio wpadłem na pewien bardzo ciekawy i moim zdaniem świeży w Polsce pomysł, który automatycznie likwidował by stereotypy jakie to gry są złe i niedobre dla dzieci, młodzieży i starszych.

Otóż moimi pasjami są (wg ważności) :

  1. Rozwój osobisty (psychologia, umysł, kontorolowanie siebie, świadomość). Ogólnie chodzi o to “Jak mogę żyć jeszcze lepiej ł i bardziej szczęśliwie?” . W najróżniejszych sferach życia - od biznesu po związki. Zajmuję się tym już od jakichś 5 lat.

  2. Gry na wszelkiego rodzaju urządzeniach (telefony, konsole, PC). Odkąd dostałem komputer, gry komputerowe to coś co sprawia mi ogromną przyjemność.

  3. Telefony . Kocham nowe cegły ! Zawsze kiedy kupuję nowy telefon, przez cały dzień nikt nie może mnie od niego oderwać (obojętnie z jakim systemem)

  4. Modowanie, modyfikowanie. Odkąd dowiedziałem się jak można modować PES’a (nie pamiętam jaka część) czyli kit servery, nowe piłki, stadiony, twarze to zastanawiałem się gdzie, co jeszcze mogę pozmieniać i tak się zaczęła lawina.

Modyfikowałem gry: GTA. NFS, PES

Telefony: Android, Custom romy , Sony Ericssony i tego typu rzeczy.

I chciałem to wszystko połączyć i wpadłem na świetny pomysł.

Chcę założyć bloga na którym będę testował gry (wszelkiego rodzaju) i dodatkowo (niespotykane nigdzie indziej, przynajmniej ja się nie spotkałem), będę dawał strategie, techniki, wskazówki, kierunki, wiedzę jaką dzięki danej grze możesz wykorzystać w życiu (oczywiście po uprzednim moim sprawdzeniu tego w praktyce)

Myślę, że jest to coś nieszablonowego i coś co jest dość ciekawe.

Nie zawsze muszą to być testy. Czasami może być tak że po jakimś czasie spędzonym przy grze, odkryję coś nowego co można wykorzystać do fajniejszego życia.