Jak i gdzie szukać pracy za granicą i w Polsce(Poznań)

Witam

Obecnie od miesiąca poszukuje pracy w Poznaniu i okolicach bo jestem po szkole (technikum informatyczne) i nigdzie nie mogę znaleźć nawet pracy za 1100 netto (bo w razie czego 100 muszę miec na bilet…) a 1000 zł to taki mój cel… no chyba sami uważacie że 1000zł to nie dużo prawda?.. …

Gdzie radzicie żebym szukał pracy? Może macie jakieś pomysły? (ja szukam na gumtree i w na innych stronach) Gdzie by można pójść ? do jakiego zakładu?

Po za tym pomyślałem że może poszukam pracy za granicą? Tylko musiałbym znaleźć partnera do wyjazdu za granicę… A gdzie szukać pracy za granicą?

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Oj to mało ambitny jesteś :wink:

1100 zł ?

Człowieku jak jesteś dobry w tym zawodzie to możesz sobie jeszcze jedno 0 dopisać jak się postarasz.

Kiedyś na forum moim ktoś dał właśnie dla programistów itp. ogłoszenie, sprawdź sam:

http://www.personalprofi.com.pl/

Co do ufności to jakąś u mnie zrobili, ale jak jest to nie wiem, nie byłem :slight_smile:

Jeszcze szczególnie coś dobrze potrafisz robić, bierz się za freelancering, chociaż jakbyś umiał to byś nie pisał tutaj, ale nie moja rola oceniać to :slight_smile:

Powo !

nie jestem dobry z programowania…

Pytałeś się w serwisach komputerowych, sklepach/supermarketach etc. ze sprzętem komputerowym ?

Odnośnie pracy za granicą to jest również w tym zawodzie tylko trzeba się dobrze znać.

mam chodzić po sklepach/serwisach i się pytać? np w media markt? hmmm…

Za granicą nie chciałbym pracować jako informatyk bo nie jest dobrze u mnie z angielskim np. Ale praca fizyczna też można dużo wyciągnąć

Jak nie miałem pracy to już od rana codziennie chodziłem po całym mieście i się pytałem.

Znalazłem tylko w innym zawodzie.

Od 17-tu lat jestem na rencie (inwalida na wózku).

a gdzie chodziłeś? Ja mam zaświadczenie o niepełnosprawności ale nie pokazuje jak nie potrzeba (stopien lekkI)

Chodziłem po Kaliszu.