Jak nagrać film AVI 900 MB na płytkę CD 700 MB?

Witam! Jestem tu nowa, więc z góry przepraszam za ewentualne skuchy których się dopuszczę na tym forum :smiley: Od trzech dni próbuję nagrać film z rozszerzeniem AVI o wielkości 900 MB z twardego dysku na płytkę CD-R 700 MB i kompletnie mi to nie wychodzi… :frowning: Co ja się naczytałam w internecie o tym przegrywaniu, pościągałam programy: WinAVIVideoConverter, SubEdit-Player, TMPGEnc Plus 2.5, VobSub, Avi2Dvd, AviSynth 2.5, AviRecomp, Xvid, VideoCalcPl…

Efekt? Załadowany dysk C, nagrany film z reklamą firmy na środku ekranu przez cały film i zszarpane nerwy…

Bardzo, bardzo proszę o podanie sposobu nagrania tego filmu na płytkę CD tak aby się zmieścił i żeby było to bez reklam :stuck_out_tongue: i w miarę szybko…

Spokojnie możecie do mnie pisać jak do dziecka - tj. jak chłop krowie na rowie… Nie znam się za dobrze na tych programach i potrzebuję dokładnego “tłumaczenia” :lol: Z góry dzięx za pomoc!

Nagraj sobie na płycie DVD.Programem Alcohol 120 %.

http://www.dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=435&t=37

nie ma sensu konwertować film żeby go zmniejszyć, strata jakości i strata czasu, najlepiej po prostu ciachnąć film na 2 części i dopiero nagrać na płytki :wink: przykładowy bardzo prosty w obsłudze program Avi Chop

Są mniej popularne ale są płyty CD 900MB. Poszukaj w swojej okolicy sklepu i tyle

Dzięki za wszystkie wskazówki :mrgreen:

Płytek 900 MB nie znalazłam w dostępnych mi sklepach - niestety… :frowning: Postaram się “ciachnąć” film jak radzi LUKASZZEK :slight_smile: Tylko skąd mogę ściągnąć Avi Chop? No i czy na pewno będę wiedziała co robić? :oops: Bo jak już pisałam - “orełem” nie jestem w TYCH sprawach :mrgreen:

No bo płytek 900MB nie ma :stuck_out_tongue: największe możliwe to 890MB, ale obecnie trudno dostępne i co gorsza znacznie droższe od zwykłych płytek

a AVi Chop możesz pobrać tutaj

No tak… to bym sobie szukała takich płytek :slight_smile:

Ściągnęłam już ten program i…?