Jak nagrywać obraz z TV na komputer?

Mamy pytanie: Czy można nagrywać obraz z TV (przypuśćmy TVP 1) na komputer? (Jeżeli tak) to jak to zrobić?

Mam karte graficzną WinFast A6200 TD z wyjściem na TV, jest do tego przejscowka z ktorej wychodza 4 kable: Yourt; Pb OUT/COMP. OUT; S-VID OUT; Pr OUT.

Televizor SONY nie znam modelu. Proszę o pomoc.

PS Jestem kompletnie zielony wiec prosze o dosc proste tlumaczenie.

Nie wiem czy mozna nagrywac obraz bezposrednio z telewizora jesli tak to potrzebowal bys programu ktory zrzucal by obraz do plikow avi badz mpeg

wiem ze gdybys mial tuner tv to sprawa byla by banalnie prosta

poszukam jeszcze w necie i dam znac jak cos znajde

Pozdrawiam,

Nie masz VideoIN na swojej karcie więc nic nie zrobisz.

Jednynie karty z tzw. VIVO można użyć do nagrywania obrazu z podłączonego telewizora.

Jesli nagrywanie video jest dla ciebie tak wazne pomysl nad kupnem karty tv…ceny nie sa wygurowane.dobra karte tv kupisz juz za okolo 200 zl

tutaj masz link do allegro przejrzyj sobie oferte

http://www.allegro.pl/showcat.php?id=4365&order=t&view=gtext

Pozdrawiam,

OK dzięki za rade pomysle nad kupnem karty TV.

uzywam KARTY TV,bardzo dobrze sie nagrywa obraz,ale uzywam jeszcze PINAKLA9,dzieki któremu moge ten obraz przetworzyc do MPG lub DVD,plik AVI jest bardzo duzy. 8)

Virtual dub zapisuje bezposrednio do AVI…zeby plik avi byl zmiejszy musisz wybrac kodek i czestotliwosc probkowania

Tutaj masz link

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&t=51&id=238

Pozdrawiam,

zdecydowalem sie na zakup potrzebnego sprzetu, moze mi ktos doradzic bardo dobry sprzed, czy tuner tv, a karta tv to to samo? jak kupie ktores z tych urzadzen to bede mogl nagrywac programy z tv i ogladac takze telewizje przez internet lub w jakis inny sposob? po prostu chce wiedziec wszystki i to szybko… musze nagrac cos juz we wtorek. porsze o pomoc!

Tak

A jesli chodzi o sprzet to polecam firme PIXELVIEV