Jak napisać reklamację?

witam , muszę wysłać płytę foxconn AMD690GM2MA na reklamację… nie działają porty USB oraz PS/2 i wogóle nie idzie uruchomić komputera ( włączanie zatrzymuje się na 1 ekranie , gdzie pod informacjami o procesorze itp. pisze "USB no support , PS/2 no support " czy jakoś tak i nie da się nawet do biosu wejść .

napisałem do kolesia z allegro , ten napisał żeby wysłać mu płytę na adres X i KRÓTKO NAPISAĆ O SWOIM PROBLEMIE ZE SPRZĘTEM

moje pytanie. co napisać w liście ? wiem że to może banalne pytanie ale nie chciałbym wysyłać płyty 2 raz bo niejasno swój problem określiłem czy coś w tym stylu …

“Na płycie nie działają porty USB, PS/2. Nie można uruchomić komputera, pojawia się błąd “USB no support, PS/2 no support”. Nie daje się wejść do BIOSu”

Imię, Nazwisko Miejscowość, data

Ulica 

Kod, Miejscowość

Nick z Allegro


                                                                             Reklamacja


Dnia ... zakupiłem na aukcji nr ... płytę główną ... . Niestety, ale na płycie nie działają porty USB, PS/2. Nie można uruchomić komputera, pojawia się błąd "USB no support, PS/2 no support". Nie daje się wejść do BIOSu. W związku w powyższym składam reklamację. Przesyłam sprzęt oraz paragon/fakturę. Mam nadzieję, że moja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie.


                                                                                                                                           Z poważaniem,

I nie zapomnij skserować faktury/paragonu.