Jak naprawić błędy wskazane przez skanowanie "sfc /scannow"?

Witam zrobiłem scan, pokazało błędy, ale jestem zupełnie zielony jak to naprawić, ktoś pomoże ? Windows 11.

Na początek trzykrotnie przeskanuj system przez sfc
Jeśli nic nie pomoże to następne polecenie
DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth
a potem ponownie sfc /scannow.
Jak to nic nie da to wtedy sfc w trybie awaryjnym.
Jeśli dalej nic, to najprościej zrobić reset systemu.
Można oczywiście próbować naprawę z poziomu instalatora tylko po co.

Czyli ta tą komendę wpisuje w cmd tak?

Zrobiłem tak jak pisałeś i nadal dupa. Po wpisnaiu DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth wyskoczyła succesfull zrobiłem od nowa scan i nadal błędy.

Takie może głupie pytanie. Ale obraz instalacyjny systemu jest originalny MS czy jakiś mod? Tego co użyłeś do utworzenia nośnika i potem do instalacji systemu.

Przeskanuj jeszcze raz sfc /scannow a po skanowaniu wpisz w wierszu poleceń

findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log >"%userprofile%\Desktop\sfc.txt"

Na pulpicie będziesz miał plik tekstowy logu CBS. wstaw go na forum.
P.S. Win 11 ale jaka wersja? Stabilna czy relase, beta, dev?

Ech, gdzie te czasy gdy winda kulała to wkładało się do napędu płytę instalacyjną i klikało się „napraw pliki systemu Windows” i było po kłopocie. A teraz… szkoda gadać. Wiem, że nie na temat. Jak post zniknie to trudno.

Naprawdę, no to wiedza kuleje. Czytaj.
https://support.microsoft.com/pl-pl/windows/opcje-odzyskiwania-w-systemie-windows-31ce2444-7de3-818c-d626-e3b5a3024da5

Udało się zrobić. Wszedłem do trybu awaryjnego i tam zadziałało. Windows oryginalny 10 i przeszło do aktualizacji 11. Dziękuję za pomoc.