Jak odchudzić plik ntuser.dat?

Może ktoś potrafi mi poradzić jak odchudzić plik ntuser.dat. Jestem osobą, która dopiero zgłębia tajniki wiedzy komputerowej dlatego proszę o dokładne wskazówki biorąc pod uwagę moje niewielkie umiejętności w tym zakresie. Z góry dziękuję.

a na http://www.google.pl nic nie ma

może to

http://www.google.pl/search?q=plik+ntus … L:official

co masz na myśli mowiąc odchudzić :?:

Jak już napisałam jestem zielona jeśli chodzi o wiedzę komputerową. W czasach mojej młodości nie było komputerów w związku z tym mam niezłe tyły. Denerwuje mnie to, iż wielkość tego pliku stale powiększa się. Nie wiem czy jest to związane z ilością programów zainstalowanych na kompie. Kiedyś przypadkowo w internecie trafiłam na takie pytanie. Była tam też odpowiedź. Teraz niestety nie mogę tego odszukać. Wszelkie informacje podawane są w formie zbyt skąplikowanej. Coś tam rozumiem, ale nie do końca. Zadałam to pytanie bo jestem osobą dość dociekliwą. Nie wystarcza mi to, że komputer działa. Chcę rozumieć po co są poszczególne pliki. Dlaczego nie można się do nich dobrać. Jakie dane są w nich przechowywane. Mówiąc w przenośni nie wystarczy mi to, że samochód jedzie. Chcę wiedzieć co ma pod maską. Na razie nie mam kłopotów z brakiem pamięci na kompie, ale chciałabym wiedzieć co ma wpływ na powiększanie tego pliku. Z góry dziękuję za rady i wyrozumiałość.

oraz spójrz na temat:

http://www.frazpc.pl/b/122919 - nie bierz tylko pod uwagę opinii usera mleko2.

inne

Tam masz wyjaśnione - jeśli jeszcze czegoś nie rozumiesz - napisz.

Proponuję więc przeczyścić rejestr programem jv16 PowerTools - to tyle.