Jak odłączyć cooler firmy intel?

Jak odłączyć cooler firmy intel?W tym temacie jestem zielony :mrgreen: jak pietrucha.Chciałbym na procesorze nałożyć paste termo i może zmienic proca :slight_smile: .Jak odłączyć cooler firmy intel? :mrgreen:

Procesor:Intel Celeron D330 2,66ghz 533

Płyta Głowna:Asrock P4i48 DDR ATX

Pamięć: 768ddr ramu 400mhz GOODRAM

Dysk twardy nie miękki :80gb 7200 WD 2MB WD

Karta Graficzna:6800XT Potoki 12/5

ZASILACZ: TRACER-400W ATX(230V)

i chcesz

to się może źle skończyć :wink:

w czym masz problem?

wyjmujesz wtyczkę z płyty głównej i odłączony.

Osobna sprawa zdjęcie radiatora który na zimno może stawiać mocny opór.

Jak inny procesor chcesz podłączyć do ZASILACZ: TRACER-400W ATX(230V) :?:

Zasilacz do wymiany juz niedługo procek później.Jaką wtyczke podaj opis jak wygląda :mrgreen: .Procek mocno sie nagrzewa dlatego bez stresu 70 stopni a w stresie dochodzi do 80.Więc…

w czym problem???

1)Lokalizujesz cooler (mam Ci podać w jaki sposó ?)

1. czule się rozglądasz w poszukiwaniu kabelka…

2. widzisz kabelek wychodzący z wiatraczka chłodzącego radiator

3. na końcu kabelka jest wtyczka wpięta do płyty głównej…

4. delikatnie wyciągasz wtyczkę…

5. hurraa właśnie wyciągnąłeś wtyczkę o którą pytałeś.

6. mission accomplished

wtyczka ma zapewnę 3 piny, mała, biała.

Dziękuje (Mam spraweny lokalizator :wink: )CZemu ma się źle skończyć nałożenie pasty?

Złączono Posta : 17.04.2007 (Wto) 19:10

Dziękuje (Mam sprawny lokalizator :wink: )CZemu ma się źle skończyć nałożenie pasty?

jak nie masz doświadczenia możesz uszkodzić proca! !!

Jak pierwszy raz nakładasz masz doświadczenie?Nie więc trzeba się uczyć na błędach :mrgreen: Mam nadzieje że nie popełnie błędu :slight_smile: :mrgreen: :mrgreen:

ZULMEN nie obawiaj się, zawsze musi być pierwszy raz.

Na wszelki wypadek poczytaj sobie poradniki jak nakładać pastę na procesor.

Poza tym, żeby uszkodzić celka typu D przy zakładaniu chłodzenia, to trzeba mieć wyjątkowy “talent”. :wink: