Jak pobrać 3ds Max 2011?

(Marcin L339) #1

Witam!

Mam pytanie odnośnie pobrania wersji testowej programu 3ds Max 2011. Gdy na stronie głównej portalu naciskam "Pobierz program" zostaje przeniesiony do strony producenta. Później mam do wyboru dwie opcje: "I am a professional" i tu trzeba podawać nazwę firmy itd. i "I am a student", ale tutaj trzeba mieć jakiś adres e-mail szkoły czy coś takiego (ja nie studiuje, więc mnie to nie powinno dotyczyć). Czyli jak mam pobrać wersję testową tego programu? Nie jestem ani profesjonalistą, ani studentem. Proszę o pomoc i z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

(goomish) #2

Hmm... A nie możesz jednak być profesjonalistą? tak choć na jedną, maleńką chwilę? Wiesz, mamy teraz w Polsce kapitalizm, każdy może prowadzić działalność gospodarczą. Nikt ci przecież w REGONy czy inne pierdoły zaglądał nie będzie.

(Marcin L339) #3

No tak, ale co podać w pola typu "Nazwa firmy", jak firmy nie posiadam.

(goomish) #4

Czy ja wiem? Może wpisz Stefan Karwowski, firma Stef-bud w Warszawie. Napisz, że jesteś tam głównym konstruktorem a firma zatrudnia powyżej 150 tys ludzi.

Jednym słowem, nie bądź dziwny! To są tylko jakieś popierdułkowe, nigdzie potem nie weryfikowane dane zbierane w celach statystycznych, bo Autodesk sobie wymyślił, że sprawdzi kto korzysta/ zamierza korzystać z jego produktów. Jak trochę nakręcisz w tym formularzu to nikt ci łba od razu nie urwie. Do piekła też nie pójdziesz za to :slight_smile:

(Karski Karol) #5

No to wpisz jakąś zmyśloną. Przecież za to ci nic nie zrobią. To jest tylko wersja testowa. Może ma jakieś ograniczenia typu brak zapisu, lub wyłączone niektóre funkcje.

Zainteresuj się Blenderem - jest darmowy i ma ogromne możliwości. Interfejs trochę odstrasza ale da się przeżyć.

(Marcin L339) #6