Jak podkręcić procka ?;/

Elo w temacie “Jak podkręcić procka ?;/” chciałbym sie dowiedzieć jak podkręcić procesor albo co jest potrzebne bo akurat w podkręcaniu procka i pamięci jestem zielony ??!??;/

Zacznijmy od tego:

  1. Jaki procesor?

  2. Zasilacz?

Później można gadać o podkręcaniu

1.pentium 4 hypertechnology 3.06

2.300w firma coś na X nazwy nie pamiętam ;/

człowieku było na tym forum nie raz nie dwa jak kręcić proca poszukaj

zresztą z Pentium 4 to wyciśniesz tylko dodatkową temperaturę i większy pobór mocy a nie wydajność…

a ram da sie podkręcić ;/

a jak by co to proszę o rade jak to zrobic

Lepiej sprawdź firmę bo jeśli to CODEGEN albo inny szrot to powodzenia.

RAM da się kręcić, google nie śpi - KLIK

życze powodzenia ale nic wielkiego nie wskórasz…

heh a może mi ktoś chociaż powiedzieć jakiś sposób bo od google mnie oczy bola ;p

jak to jak? jedziesz z taktowaniem jak najwyżej przy tym próbując uzyskać jak najniższe napięcie Vdimm i jak najniższe opóźnienia (CL/timingi).

ale jak i gdzie to zrobić czy co ? i czy jest możliwosc zrobienia tego w Windowsie ;/

Na tej liście nie ma niczego na X - prawdopodobnie do wymiany. Dla pewności podać dokładną markę.

podaje ci ktos linka do wynikow wyszukiwania aby ci maksymalnie uproscic odnalezienie wlasciwych informacji a tobie jeszcze mało??

klikasz tam i pierwszy link od góry - to podkręcane RAM-ów

http://www.google.pl/search?client=fire … j+w+Google - overlocking CPU

Koleś nie bierz sięza podkręcanie bo widzę że jesteś całkowicie zielony … :confused: No chyba że chcesz zrobić buM swojemu kompowi.

podkręć lepiej grafikę…

BTW. jaką masz mobo??

bo moja mobo nie jest podatna na OC… nawet grafa :confused:

grafe mam Geforca 8400gs 256bm ;p

jakby co i nie potrzebuje jej podkręćać potrzebuje tylko podkręcić szybkość ramu i cpu ;/

Nawet przy najlepszym zasilaczu i procku najbardziej podatnym na kręcenie, niewiele wskórasz bez dobrej MOBO.