Jak podkręcić


(Mirmarek) #1

Witam

Mam pytanko mam athlona XP 2000+ pamięci 512 płyte k7s5a grafe gf4mx440 . Czy mogę to jakoś podkręcić ? Jeśli tak to jakimi programami i gdzie co mam poprzestawiać .

Dziękuje za wszelką pomoc


(Xiao19) #2

jak to jest plyta ECS to sobie daruj

brak zmiany napiec i mnoznika ,a takze FSB co 1Mhz

slaby uklad zasilania

zakup plyty glownej potrzeba

np. Epox, Abit, MSI

jak niemasz kaski to tylko MSI za stabilnosc i dobry OC

na Allegro sa uzywane nawet po 130, 115zl nawet

grafe o 20% - GPU 25% - RAM kazda MX440

zobacz ten temat

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic ... highlight=


(:: MARIO ::) #3

podkrecanie procka -> bios

bios -> podkrecanie -> szukaj!

podkrecanie grafy -> Riva Tuner

podkrecanie grafy -> szukaj!

:-x :-x :-x :twisted: lenie :stuck_out_tongue:


Zmiana formatowania

Asterisk


(Marsmo) #4

MARIO - nie znam się kompletnie na overclockingu, mimo - że mam trochę postów na liczniku... i może sama szukajka - mi samej też by nie pomogła! A raczej na pewno nie... :twisted:

A tu gościu do nas wchodzi z pierwszym postem... a Ty mu od "leni"! :?

[-X [-X [-X

Maestro jesteś w tym zakresie, to daj mu wskazówki... nie bądź chytrus! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:


(:: MARIO ::) #5

http://forum.dobreprogramy.pl/viewforum ... 0&start=55

podkrecanie procka -> bios

bios -> podkrecanie ->szukaj!

podkrecanie grafy -> Riva Tuner

podkrecanie grafy ->szukaj!

:lol:

WO temat oc jest przeogromny ze glowa boli, a pytanie "jak..." , dajcie spokuj :slight_smile:

Mozna by zadac podobne "jak zrobic sobie dziecko?" :lol:


(Asterisk) #6

Jeżeli chcesz sobie odreagować na kimś - lepiej

ugryź się w język i nie zabieraj głosu.

I pamiętaj

:twisted:


(Mirmarek) #7

Post nr 1:

Dziękuję

za pomoc

Czyli mam wymienić płyte gł może jakaś podpowieć na jaką? do 500-700 zł

Post nr 2 :

jeszcze jedno pytanko chce wymienić karte grafiki też około 500-700 zł polecicie mi coś co jest dobre w miesiącu nie moge wydać więcej niż 1500 więc po następne porady zgłosze się w styczniu

Dzięki !!


Używaj opcji zmień

Asterisk


(Quba101) #8

wjedz sobie do biosa. i se pokombinuj :slight_smile:


(Damian) #9

A jak po tym kombinowaniu okaże się,ze zrobił low formata?? :roll:

Kogo to będzie wina?? :stuck_out_tongue:

Nie dawaj następnym razem takich porad :?


(Dragonlnx) #10

Coś z Radeonów min. 128 MB

Dokup dodatkową wentylację, radiator itp...

Zasilacz polecałbym min 400 W :roll:


(Bednarz17 87) #11

Shark napisał :

Czy skrót min. oznacza minimum ? Jesli tak to co mu da 256 mb karta grafiki , nie ze bym sie czepiał ale słyszałem że te drugie 128 mb to niewykorzystywany balast , za ktory trzeba płacic :slight_smile:

Na ECS K7S5A to daleko nie zajedziesz , zalezy jaki masz ten procek , bo niektore 2000 + mozna niezle podkrecic , proponuje pltke Abit NF7 2.0 , dobrą zasilke , nie firmy "krzak" , mX wymienic na Ti albo jakiegos radka dobrego (9500 pro , 9700 , 9800 , X800 :smiley: ) gra gitara

Pozdrawiam :slight_smile:


(lazikar) #12

Wiesz jak masz takie mozliwości to daj sobie luz z tym podkrecaniem i kup lepszego procka w Styczniu. :wink: