Jak podłączyć 2 laptopy?

Witam,

mam taki problem. Ostatnio przestał mi działać ekan w netbooku. Stopniowo najpierw wyłączał się ekran, ale wystarczyło poruszyć klapą ekranu i obraz wracał, a potem zupełnie odmówił posłuszeństwa. Teraz widać tylko czarny ekran. Dzwoniłam do serwisu i wg nich objawy to plyta główna. Naprawę wyceniono na ok Ł100, wiec b. dużo. Za tyle mogę już kupić nowy. Moim zdaniem to może byc taśma łącząca płytę główną oraz wyświetlacz. Chciałabym to sprawdzić, ale nie bardzo wiem jak :wink: Kupiłam kabel vga, żeby podłączyć go z drugim laptopem. Zastanawiam się czy potrzebny mi jakiś program, żeby przełączyć obraz?

Netbook to Dell inpiron mini 10

Notebook sprawny to Acer ascpire 5736z

Oba posiadają sys. operacyjny windows7

Bardzo proszę o porady. Jestem totalnie zielona a na pewno jest ktoś kto się na tym zna.

Z góry dziękuję za wszelkie opowiedzi :wink:

Kablem VGA możesz podłączyć laptop do monitora :). Raczej niemożliwe jest podłączenie matrycy z Acera do uszkodzonego lapka.

Musisz posiadać monitor aby sprawdzić czy działa elektronika płyty głównej.

Osobiście uważam, że to prawdopodobnie wypięła się taśma od ekranu lub jest uszkodzona - jeśli tylko się wypięła to możesz sprawdzić i naprawić to samodzielnie.

Na Twoim miejscu najpierw zdjąłbym obudowę matrycy (pod gumkami [zazwyczaj] schowane są śrubki - odkręcasz i zdejmujesz), sprawdził czy po tej stronie taśma jest dobrze dociśnięta - jeśli tak to wina jest (o ile to problem z taśmą) w przyłączeniu do płyty głównej - tutaj radziłbym oddać lapka w ręce kogoś kto chociaż raz to już robił:)

w takim razie jak można sprawdzić co tak na prawde jest uszkodzone? jak to możliwe ze plyta głowna jest uszkodzona skoro ruch klapą ekranu powoduje pojawianie się białych pasów na wyswietlaczu… cos nie wierze w ten serwis, a dziś każdy próbuje zarobić…