Jak podłączyć kable 400v

Witam.

Jestem laikiem jesli chodzi o elektrykę dlatego proszę was o pomoc - który kabel w którą dziurkę.

FOTO HD

Pozdrawiam.

Co to za urządzenie?

Z opisów na nim wynika, że jakaś wtyczka (?) trójfazowa, a może coś innego. Według aktualnych przepisów wtyczka trójfazowa powinna mieć pięć podłączeń. 3 fazy + Zero + Ochrona.

Przy tym kablu i urządzeniu, które są na zdjęciu możesz podpiąć brązowe do L1 i L3, czarny do L2, a niebieski do osobnego zacisku, ze znakiem uziemienia.

Nie wiem co jest i jak podłączone z drugiej strony kabla!

to jest gniazdko elektryczne 400 woltowe z uziemieniem drugi koniec ma być podłaczony do kuchenki elektrycznej.

Radzę zawołać elektryka z uprawnieniami, jeżeli nie chcesz zrobić wielkiego bummmmmm i stracić gwarancji na kuchenkę.

To tak, jak napisałem.

W kuchence też będą zaciski L1, L2, L3 lub RST i do nich podłączysz 2 brązowe + 1 czarny. Niebieski do zacisku zaznaczonego w kuchence jako Zero. Dodatkowo możesz zrobić mostek z Zera (niebieskiego) do obudowy kuchenki, tylko nie pomyl się i nie podłącz niebieskiego do fazy, bo kucharka i garnki będą świecić. :slight_smile:

EDIT:

@Fiesta

Czy uprawnienia pomiarowo - montażowe do 20 kV wystarczą, bo tylko takie mam?

kuchenka po gwarancji a do podłączenia 4 kabli nie będę wołał elektryka.

dzięki mireczek za pomoc.

pozdrawiam.

Mireczek kto ci dawał uprawnienia ? Pi… takie bzdury że aż przykro cię czytać ( jakie mostkowanie zera co ? obróci wtyczkę i wszystkich pozabija)

Kolego zrób tak . Jak nie masz pojęcia o prądzie to: Kup sobie próbówkę do prądu lup pożycz a następnie