Jak podłączyć laptopa Samsung do telewizora kineskopowego?

Witam.

Chciałbym podłączyć swojego laptopa Samsung RV515 do telewizora kineskopowego Thomson. Jestem jednak zupełnym laikiem w tym temacie, więc kompletnie nie wiem jak się do tego zabrać.

Czy jest ktoś na forum kto mógłby mi wytłumaczyć jakich przewodów do tego potrzebuję, tzn napisać nazwy i, jeśli można, podesłać jakiś link z Allegro czy coś ze zdjęciem przewodu? A także napisać co gdzie podłączyć? Dodam, że potrzebuję tylko zobaczyć to co w TV na laptopie, ale nie jest konieczny dźwięk…

Bardzo proszę o rady i za wszelką pomoc z góry dziękuję :slight_smile:

Tak wygląda telewizor

A tak laptop

W uproszczeniu sprawę ujmując nie da się.

Jeśli kierunek przesyłania sygnału ma być TV -> laptop to jedyny sposób to zakup zewnętrznej karty na usb służącej do nagrywania obrazu z zewnętrznego źródła.

Szczerze mówiąc to nawet wolałbym nagrywać to co leci w TV. A możesz jakoś rozwinąć swoją wypowiedź o tej karcie, o co w tym chodzi, jak to działa, bo jak pisałem na początku zupełnie nie znam się na tej tematyce… :slight_smile:

@scripter1 da się ;0

@Popaczek… napisz lepiej jakie masz gniazda w latopie i tvp :roll:

Co do gniazd to dodałem zdjęcia gniazd w swoim pierwszym poście :slight_smile:

potrzebujesz kabla vga-euro …W notebook’u musisz aktywować wyjście TV-Out zwykle kombinacją klawiszy Fn+F5, Fn+F8

I przez ten kabel na pewno będzie działało, tzn obraz z TV będzie na laptopie?

wysłał bym foto tego kabla ale nie wiem jak

Dodane 31.12.2012 (Pn) 16:41

gallery/image_page.php?album_id=20&image_id=5273 zobacz tutaj narka =D>

A te 2 cienkie “wtyczki”(żółta i czarna) gdzie trzeba podłączyć?

dwa to do głosu. z latoba na tvp idzie na 100% ale czy odwrotnie pójdzie to niewiem

Popaczek , na początek napisz co chcesz uzyskać: obraz z laptopa na TV czy z TV na laptopie? Nie napisałeś jeszcze tego dokładnie.

Ale jeśli: