Jak podłączyć płytę główną?

Witam.

Otóż nie wiem jak podłączyć płytę główną… jest do niej 10 kabelków o nazwach:

Speakers

GND 2 Razy oddzeilnie

VCC

USB1-

USB1+

GND

VCC

USB2 -

USB2+

GND

-P LED

+P LED

H.D.D LED

RESET SW

POWER SW

i otóż nie wiem jak je podłączyć macie fotki płyty i reszty :

100-3807.jpg

100-3804.jpg

100-3810.jpg

100-3813.jpg

100-3818.jpg

100-3822.jpg

100-3825.jpg

100-3827.jpg

100-3828.jpg

100-3829.jpg

100-3830.jpg

100-3836.jpg

100-3837.jpg

100-3838.jpg

100-3839.jpg

nie znam się za bardzo na tym więc licze na szczegółową pomoc :smiley:

W instrukcji jest to dobrze opisane razem z rysunkami, fotki niewyraźne. A i dobra rada zanim podłaczysz coś pod usb z przodu kompa sprawdż kilka razy czy dobrze te ‘kabelki’ podłaczyłeś. Może sie zdarzyć że uszkodzisz pena lub cokolwiek innego.

Instrukcja

wszystko masz opisane na płycie głównej i w instrukcji wiec nie wiem o co ci chodzi

małe wskazówki

usb odwrotnie nie podłączysz(zależy od wtyku usb czy jest podwójne)

przyciski power i reset nie mają plusa i minusa

dioda led nie zaświeci się jak ją źle podepniesz

PS jak mamy odeczytać napis jak zasłaniają go bolce i jest do góry nogami

PS2 na przyszłość patrz co wrzucasz do internetu bo na niektórych nic nie widać

Podaj model płyty,jest to napisane na samej płycie wtedy możesz ściągnąć instrukcję do niej,piny gdzie podłączyć kable z obudowy będą opisane gnd± reset,speaker,w instrukcji będzie pokazana kolejność,speaker to głośnik więc podłączasz kabel od głośnika

Proponowałbym jeszcze usunąć te “gluty” między płytą a obudową - mogą robić zwarcie.

Haah wiem wyczyszcze to wszystko.

A nie bądźcie śmieszni nie mam do niej żadnej instrukcji

Na niej jest tak napisane że z tego co widze to tylko rozumiem jak 2 kabelki podłączyć to wszystko

Płyta główna to AsRock fsb 800 DDR 400 Z tego co tam na niej pisze nie wiem nie znam się. Jak możecie to podajcie do niej instrukcję