Jak podzielić prędkość internetu? Linksys WAG 200G

Witam.

Tak jak w temacie, potrzebuje podzielić prędkość między dwoma komputerami.

@Edit

I czy da się jakoś sprawdzić na stronce routera, czy ktoś nie podkrada internetu?

@1 szukanie nie boli: router-linksys-wag200g-dzielenie-pasma-t240217.html

@2 zależy gdzie, jeśli chodzi o bezpośrednie połączenie powinieneś mieć listę komputerów które dostały ip od routera, ew powinna być lista komputerów połączonych przez wlan

jeśli chodzi o routery podłączone do twojego routera z poziomu ustawień nie da rady

Mam jeden router, i laptop który do niego łączy się bezprzewodowo jak i komputer stacjonarny. Jestem troche zielony w tych sprawach, mógłbyś mi to wytłumaczyć? Masz skype?

Wystarczy przeczytać. W skrócie twój router nie ma opcji podziału łącza na konkretne ip. (możesz ustawić tylko priorytety).

Może moje zdanie troche dziwnie zabrzmiało. Ale skoro nie masz pod sobą użyszkodników. Wystarczy ci sprawdzić listę klientów wlan.

Czyli jak zobaczę tą liste to powinny być 2 komputery tak?

Jeśli sprawdzić na dhcp, jeśli są włączone powinny być 2 (chyba że zarezerwowałeś, wtedy mogą być i wyłączone).

Jeśli sprawdzasz na wlan, powinien być 1 (ten łączący się przez wifi)

Szlak człowieka trafi, teraz mam 900-1000…

Czego masz 900-1000? Użytkowników podłączonych do twojej sieci czy może chodzi Ci o opóźnienia? Sorry kolego, ale nikt tu wróżką nie jest.

No raczej, że ping.

To mamy zgadywać, że akurat o to Ci chodzi? W tym temacie już nie będziemy poruszać tego problemu, bo robimy to już w innym wątku.

Możesz sprawdzić liczbę klientów DHCP: Status>Local Network>DHCP Client List, jeśli ktoś jest na tyle sprytny, że przypisał sobie adres IP ręcznie, to nie będzie go na tej liście.