Jak polaczyc laptop z odtwarzczem?


(11free Dom) #1

Witam.

Chcialem zaytac jak polaczyc laptop z odtwarzczem?Tzn jakie musze miec wejscie w laptopie a jakie w video?Oraz jakimi to kablami polączyc?Tak myslalem ze kupie na allegro jakis taki tanszy i starszy model.Jakies oprogramowanie mozecie zaproponowac?Nie potrzebuje jakis cudow robic na tych kasetach ale do zwyklego ogladania przez laptop.

Pozdrawiam i dzieki.M


(Murzyn1) #2

Sprecyzuj, bo ja przeczytałem twoje pytanie 2 razy i nie rozumiem nic. Odtwarzacz czego? Kaset? Napisz co byś chciał uzyskać.


(11free Dom) #3

Sorry.

Chodzilo mi o odtwaracz VHS.Chcialbym go podlaczyc do laptopa.By oberzec kasety VHS


(Murzyn1) #4

Laptop musi posiadać Tuner TV, dobierzesz go w zależności od tego jakie masz typ kart rozszerzeń w lapku (taki slot z boku), PCIMCIA / PCI-ExpressCard ostatecznie USB. Po zakupie Tunera (150-350zł) będziesz miał oprogramowanie które pozwoli ci oglądać i nagrywać. Pamiętaj że w lapku masz głównie wyjścia portów, to nie są wejścia!


(11free Dom) #5

Dzieki.

W lapku mam PCIMCIA,do niego podlacze tuner.Tuner podlaczam do odtwarzacz.A tam bede pewnie tylko wyjscia audio video i to do niech?


(Murzyn1) #6

Mniej więcej tak, koniecznie przestudiuj temat w necie.


(Roman Atka) #7

Zaopatrz sie w to.

Mozesz takze nagrywac stare kasety na DVD za pomoca tego : http://www.sparbillig.de/x/red.jsp?s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

Szczegóły techniczne

* Video dla początkujących, na VHS / S-VHS, Hi8 lub Video8 rekord

* Video-CD Space-saving archiwizacji starych kaset wideo VHS CD

* Potężny pakiet oprogramowania do edycji wideo, zdjęć cyfrowych i DVD produkcji )


(11free Dom) #8

A czy cos takiego bedzie dobre?

http://www.allegro.pl/item454284964_tun ... ml#gallery

Podlaczylbym tuner przez USB do laptopa

Lub np.to:

http://www.allegro.pl/item454796985_ave ... ml#gallery

i wtedy wykorzytalbym wyjscie PCMCIA


(Roman Atka) #9

Bedzie dobre.Ale zdecydowanie wole tamto udzadzenie :slight_smile:


(11free Dom) #10

Urzywales juz to co mi polecasz?