Jak poprawnie przeprowadzić transfer domeny OVH - OVH

Dzień dobry wszystkim!

Mam taki oto problem.

Moja domena, która została zarejestrowana na moje życzenie, znajduje się na pewnym koncie zbiorczym z domenami. Konto, które zarządza tymi domenami, zarejestrowane jest u operatora OVH.

Ponieważ ta osoba, która zarejestrowała dla mnie domenę, nie ma już czasu się tym zajmować, oddała mi dostęp do konta zbiorczego i pozwoliła na przeniesienie domeny na moje konto w OVH.

Zalogowałam się do panelu klienta w OVH, zmieniłam właściciela domeny według kreatora. Domena dalej widoczna jest tylko w panelu konta zbiorczego, a u mnie na koncie nie ma po niej śladu.

Zmieniałam już kontakty, adresy, właścicieli. Nic się nie zmieniło. Domena dalej jest na tamtym koncie. Jak mam przenieść domenę z konta ABC12345-OVH do konta CDE12345-OVH? Domeną chcę zarządzać z poziomu mojego konta i nie chcę, aby była widoczna gdzie indziej.

A może na transfer wewnętrzny domeny czeka się w OVH tak długo? :thinking:

https://www.ovh.pl/domeny/transfer_domeny.xml

Sposób, który podałeś/aś dostępny jest dla domen przychodzących spoza OVH, przez co nie można tego zrobić w taki sposób:

A ponadto, pisałam w poprzednim poście:

Czyli, że samo OVH oszukuje linkiem ?

O czym my tutaj w ogóle dyskutujemy? O tym, że na końcu linków do pomocy OVH jest dopisek “OVH”? Proponuję odrobinę poczytać, a nie udzielać się na zasadzie “wkleję pierwszy link dostępny w google, nie sprawdzając w ogóle co pod nim się kryje i do czego służy

Pozwól więc, że powtórzę siebie:

1 polubienie

Jak chodzi o przeniesienie np. z ovh.de na ovh.co.uk / fr to niby czegoś takiego nie oferują.

A przynajmniej do 2016.

Domena ma rozszerzenie .PL
Oba konta znajdują się w polskim OVH.

Wydaje mi się, że coś się zawiesiło po stronie OVH, ponieważ pomimo kliknięcia linków dotyczących zmiany właściciela i kontaktów, w panelu administracyjnym domeny nadal widnieje informacja “W oczekiwaniu na Twoje potwierdzenie”. Przy tym komunikacie przypięte już są dane numeru klienta, na którego domena została przepisana, ale w dalszym ciągu nic się nie ruszyło. Potwierdzenia przeniesienia i zmiany kontaktów na pewno zostały wykonane po obu stronach transakcji, bo nadesłane linki odpowiadają informacją, że zostały już zrealizowane.

Widocznie będę musiała jutro skontaktować się z supportem OVH :disappointed_relieved:

1 polubienie

Ponieważ podaję rozwiązanie problemu, nie będę edytowała poprzedniego postu.

Okazuje się, że pomimo kliknięcia w linki potwierdzające przeniesienie kontaktów, witryna dalej była przyłączona do konta, na którym została pierwotnie zarejestrowana.

Rozwiązaniem okazało się zastosowanie tokenów, które dołączane są do wiadomości w raz z linkami do akceptacji zlecenia przeniesienia kontaktów. Tokeny dołączone są na wypadek niedziałających linków. To właśnie tutaj pojawił się błąd z mojej strony, ponieważ cały proces przeprowadzałam na komputerze z monitorem o rozdzielczości 1366x768. Panel OVH jest mało responsywny, przez co część strony z opcjami zniknęła mi po prawej stronie monitora.

Podłączenie do komputera monitora o wyższej rozdzielczości ujawniło magiczne przyciski do ręcznej akceptacji zleceń przy użyciu dołączonych tokenów.

Witryna jest już u mnie. Dziękuję za pomoc :kissing_heart:

Mogłeś też użyć Ctrl + - (minus) lub scroll w dół :wink:.

Co do rozwiązania fajnie, że dałeś info, może się przydać :smiley:.

Rzecz w tym, że wczoraj nie wiedziałam w ogóle o takiej opcji. Dzisiaj, z racji tego, że musiałam obrobić kilka rzeczy w Photoshopie, podłączyłam monitor z DELLa. Zalogowałam się na konto, aby zobaczyć postęp, a tam niespodzianka - przy numerze zlecenia pojawiło się rozwijane menu. :slight_smile:

Nie wiem jak u innych, ale u mnie na przeglądarce CHROME i laptopie z rozdzielczością 1366x768 nie pojawia się pasek przewijania witryny horyzontalnie.