Jak przydzielić partycję nieprzydzieloną do dysku C?

Witam.

Miałem zrobioną partycję na dwa dyski C i E. Na dysku C miałem 100 GB a na E 347 GB. Chciałem zabrać z dysku E 50GB i dorzucić to do dysku C. Ściągnąłem EaseUS Partition Master. Wybrałem dysk E i zmienianie rozmiaru. Tam odjąłem 50 GB. Na głównym ekranie tego programu pokazał się DYSK NIEPRZYDZIELONY (te 50 GB) I on był pod dyskiem C. Więc dałem zastosuj zmiany. Teraz dysk C mam taki sam jak miałem, za to E się zmniejszył o te 50 GB. Oprócz tego mam te 50 GB jako nie przydzielone.

Jak mogę to teraz dorzucić do dysku C? A jeśli się nie da to jak chociaż zrobić tak żeby te 50GB wróciło do E? Chciałem to zrobić sam , bo myślałem że to będzie proste, ale się przeliczyłem. Nie znam się na komputerach i na tym programie do partycji. Prosił bym o dokładne wyjaśnienie.post-269113-0-09600200-1424548593_thumb.

https://www.youtube.com/watch?v=oAg9f_RgHXQ

Przesuń partycję 449MB na drugą stronę(bliżej E) i wtedy będziesz mógł zwiększyć C o wolne miejsce.

“Złap”  za partycję o nazwie " :" (449MB) i przesuń ją do partycji “E”  - miejsce nieprzydzielone znajdzie się obok “C” następnie zmień rozmiar C o to miejsce nieprzydzielone.

 

 

PS. "Piękny bałagan z partycjami masz na tym dysku…

Przesunąłem partycję (449MB) do partycji E. Miejsce nieprzydzielone znalazło się obok C , ale jak teraz zmienić rozmiar C o to nieprzydzielone? Jak klikam na dysku C prawym klawiszem myszki to nie ma opcji żeby zmienić rozmiar. Tak jak to jest na filmiku od 

ADR1991 Jest tylko Defragmentuj , Sprawdź partycję , Przeglądaj partycję i Właściwości

Jest chyba jeszcze jedno dziwne, nieprzydzielone miejsce 287 KB, bez systemu plików. Ją tez przesuń w prawo aby ta o wielkości 49. 60 GB była sąsiadująco z C.