Jak reklamować usługi w T Mobile

Witam. Jedna z usług została mi włączona bezprawnie bo nie przypominam sobie smsa , który miałbym wysłać aby ją uruchomić ( a może to jakaś pomyłka).

Tak czy inaczej chciałbym złożyć reklamację. Jak jest skuteczniej? Przez internet czy może lepiej jest po prostu wybrać się do salonu i przedstawić jak wyglada cała ta sprawa? 

Bez różnicy tak czy inaczej idzie to do działu reklamacji. Przeczytaj najpierw regulamin promocji czy nie było tak że usługa jest na jakiś czas darmową a później jest okres płatny.

Może przez przypadek go aktywowałeś. T Mobile akurat nie ma takiego złego serwisu reklamacyjnego tak więc spokojnie mozesz załatwić wszystko przez internet ( miałem usługi w kilku sieciach i najgorzej jest w orange chyba, w tmobile jeszcze ujdzie).

Dzwoniłeś na infolinię? 

Nie no z tego co wiem to trzeba wysłać jakiegoś smsa aby to aktywować a ja nie przypominam sobie abym miał to aktywować. Na pewno nie. Zależy mi na czasie .Czy to nie jest także jak złozę przez internet to będą przeciągali bez końca?

Może jak po prostu wybiorę się do salonu to będzie trochę szybciej? 

 

Chodzi tutaj konkretnie o usługę zawszerozmawiaj. 

Poruszyć niebo i ziemię, napisać na 10 forach …

A nie prościej:

http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obsluga-klienta/kontakt

No w sumie takie pisanie na forach to faktycznie nie ma dużego sensu :stuck_out_tongue_winking_eye: Nie wiem czy na infolinii coś załatwisz bo często się tam bardzo motają. Tak więc albo idź do salonu - tam powinni Ci mniej więcej coś przyjąć. No chyba,że trafisz na duże kolejki jak w weekendy.

 

Możesz sobie przeczytać jeszcze tutaj:

http://www.comperia.pl/telekomunikacja/15170-jak-zglaszac-reklamacje-w-t-mobile.html  - masz artykuł o tym jak zgłaszać reklamację w t mobile. 

Sam miałem kiedyś podobne przejrścia z orange i totalna lipa. No nic nie szło załatwić z tym wszystkim tak wiec nie polecam na pewno. Obecnie jestem w play. Mają tam trochę lepszą politykę.

Najwygodniej będzie to załatwić przez internet. 

Sprawa załatwiona. Reklamacja uznana. Nawet nie sądziłem,że tak szybko da się to wszystko załatwić ( bardziej nastawiałem się na prawie miesiąc odzewu).

 

Tak czy inaczej dzięki  8)