eloo jestem początkującym webmasterem i chciałbym się dowiedzieć jak wy wykonujecie strony ? czego do tego używacie ? itp proszę o odpowiedzi
google.pl kursy+html i tam wszystko znajdziesz.
Tweener
Poczytaj - Konkretne tematy… ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post.
Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie.
W tym celu proszę użyć przycisku
Zignorowanie prośby będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.
html, php - podstawy, czasem cosik js
posługujecie się jakimiś programami do stworzenia strony ??
czasem FrontPagem… dosyć przyśpiesza pracę i nie prawdą jest że używają go tylko lamerzy… to co można zrobić w nim, robie w nim, reszta jak już napisałem:) Oczywiście kodu nie redaguję w notatniku:P używam e-net’a
Ja tak:
Zajaczek 4.1:html, php, mysql i inne…
AdobePhotoShop:no to wiadomo grafika
FilleZile:program do ftp.
myszka klawiatura głowa
ponad to corel paint shop pro X oraz FP (ale przyznam że muszę pobawić się PS bo jest tyle tutków że głowa boli a do psp mało :? tylko trial mi niechce działać ;/ )
ano
ale i tak masochiści lubujący się skrobaniem stron w notatniku będą tak mówić o osobach używających FP czy też dreamwawer-a .
a tego typu progry znacznie przyspieszją prace
owszem czasem trzeba nakrobać coś ręcznie ale to i tak idzie szybciej niż klepanie całego kodu strony ręcznie
a długo wam zajmuje zrobienie takiej dość rozbudowanej strony ?
Zależy jaka to strona.
yyy … a co to znaczy ?
strona to nie tylko jej treść i jej kod . to przedewszystkim wygląd
a czas robienia layout-a zależy od umiejętności grafika oraz zaawansowania grafiki
Ja używam program Quanta Plus. Ale byś musiał mieć Linuksa. Na widowsie nie wiem czy zadziała. Zresztą najpierw czeba poznać przynajmniej html żeby w ogóle coś zrobić.
Kod (HTML, PHP) --> EdHTML
Grafika --> GIMP, PS
Style CSS --> TopStyle Lite
Oraz testowanie stronki WebServ
Najpierw trzeba mieć serwer ;]
Nook to HTML potrzebny Ci serwer? :lol:
bluefisz, edytor tekstu