Jak równomiernie rozdzielić internet?

Witam. Mam problem. Mianowicie rozdzieliłem internet za pomocą kabla skrosowanego czyli zrobilem tzw sieć LAN. Na komputerze hoście internet chodzi normalnie, nie jest nic spowolniony, lecz na komputerze kliencie da się tylko uruchomić gg, nawet nie można otworzyć żadnych stron. Myślę, że to wina nierównomiernego rożdzielenia. Więc co zrobić żeby na obydwa komputery przypadała ta sama prędkość?

po pierwsze jaki masz system na komputerze który pełni rolę routera?

Jeśli masz Windows, to czy używałeś wbudowanego w windows udostępniania połączenia, czy może skorzystałeś z jakiegoś programu (WinRoute, itp)??

Mam na obu komputerach systepm WinXp Proffesional

Używałem wbudowanego w system udostępniania połączenia

jeśli gg Ci się łączy, a nic innego nie chce, to pewnie nie wpisałeś we właściwościach połączenia w komputerze kliencie adresów serwerów dns takich jak ma komputer host na swoim połączeniu do sieci publicznej.

masz rache mrooveq miałem wpisany źle adres serwerów dns ale jak wpisałem takie same jak na komputerze hoście to nadal jest to samo ;/

kamil13-93

na komputerze kliencie ustaw automatyczne przydzielanie DNSów oraz pozostałych danych, ip, maska , brama itp.

tak zrobiłem ale otwierają się tylko niektóre strony

jak sobie ustawisz automatyczne pobieranie ustawień na kliencie, to coś na hoście musi to serwować, a windows chyba nie ma wbudowanego serwera dhcp, więc trzeba przypisać wszystko statycznie.

spróbuj włączyć w opcjach internetowych serwer proxy, np w3cache.icm.edu.pl:8080, w3cache.tpnet.pl:8080, a jeśli nie zadziała, to ich odpowiedniki po adresach IP: 193.219.28.144:8080, 217.98.20.20:8080.

jeśli zadziała dopiero po IP, to dalej masz problem z dns’ami lub ogólnie zapytaniami udp. wtedy sprawdź firewalle (zaporę sieciową) na jednym i drugim komputerze i napisz co z tego wyszło;)

działanie sprawdzaj na stronach, których na pewno nie odwiedzałeś (np fbi, nasa itp) i porównuj działanie z tymi na których już byłeś i które się ładowały.

Udostępnianie połączenia internetowego

oraz

http://support.microsoft.com/kb/314066/pl