Jak rozpoznać wersję routera?

Muszę kupić router bezprzewodowy TP-LINK TL-WR1043ND. Koniecznie musi to być wersja III. Router chciałem kupić z sklepu internetowego, ale sprzedający  z większych  sklepów gdzie jest taniej, telefonicznie nie potrafią mi powiedzieć czy to jest taka wersja, która by mi odpowiadała. Ustaliłem, że taki napis jest na produkcie lub opakowaniu, tak przynajmniej powiedziała osoba z wsparcia TP-Link. Może ktoś ma wiedzę na ten temat?

Ale czego potrzebujesz więcej, bo nie rozumiem?

No to kup taki, co ma w opisie wersję trzecią. Szukasz pod jakieś DD-WRT? 

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=qd&string=tp-link+tl-wr1043nd+v3

Daj to paniom/panom że sklepu http://www.tp-link.com.pl/faq-46.html

Powiem Ci tak, też kupowałem ten model (jako repeater routera bazowego) i chciałem konkretną wersję sprzętową, ale gamonie na magazynie i tak capneli pierwszy z brzegu i przysłali nie ten, co trzeba mimo wcześniejszego kontaktu telefonicznego i zapewnień, że dostanę właściwy.

Nie według ustaleń, więc im odesłałem, a że na stronie była w specyfikacji wersja sprzętowa to powołałem się na “niezgodność produktu z opisem” i odzyskałem 100% kwoty, którą zapłaciłem łącznie z kosztami odesłania. (i w sumie tylko dlatego)

Lepiej kupić nieco drożej w sklepie stacjonarnym i masz 100% pewności, że bierzesz produkt taki jaki dokładnie chcesz.

Wersja sprzętowa w TP-Linkach jest przy kodzie kreskowym na pudełku.

Na allegro tego masa ;p

http://allegro.pl/router-n450-tp-link-tl-wr1043nd-v3-450mbps-gigabit-i6634569457.html
http://allegro.pl/router-n450-tp-link-tl-wr1043nd-v3-450mbps-gigabit-i6359050711.html

V2 również jest ok i wsparcie do open wrt również ma dobre. 

 

Problem może być w tym że już teraz jest V4 i można troszke się najedzić po sklepach ;p

Dziękuję za wyczerpującą pomoc. Co zaś tyczy się wypowiedzi kol. “Areh”, to problem jest w tym, że doradca z sklepu internetowego siedzi przy telefonie i nie jest w stanie zobaczyć co jest napisane na pudełku -  tak mi odpowiedział.

Problem nie jest w tym że siedzi przy telefonie, tylko  w tym że nie chce mu się ruszyć 4 liter i załatwić sprawy po myśli klienta.

Wydaje mi się że różnie to bywa przykładowo dzwoniąc do takiego morele.net wątpie żeby pan konsultant akurat miał dany model routera w promieniu 1km :slight_smile: Tak czy siak sprawa powinna być prosta na stronie napisane jaka wersja i po problemie. Ja na morele net też kiedyś brałem router zadałem pytanie jaka wersja sprzetowa bez problemu dostałem odpowiedz jakie wersje sprzedają.

Przy dużych sklepach, jak to ktoś napisał, człowiek przy telefonie nie ma możliwości iść na magazyn zobaczyć co na nim jest z wielu powodów. Magazyn jest w zupełnie innej lokalizacji, niż BOK, nie ma prawa opuścić swojego stanowiska pracy. Nawet jak pójdzie na magazyn to i tak nie będzie wiedział co gdzie leży i na którym magazynie.
Widzę codziennie jak to wygląda od środka w dość sporym sklepieiInternetowym i niestety człowiek z BOKu nie ma możliwości pójść na magazyn, żeby przeczytać co jest na etykiecie. Człowiek przy telefonie widzi w ERPie jedynie co jest na magazynie, ale nie ma uprawnień do tego, żeby sprawdzić na którym magazynie i na której półce coś leży. Nawet większość magazynierow nie ma takich uprawnień.