Jak rozwiązać problem ze statusem MSI?

Witam. Ostatnimi czasy borykam się z pewnym problemem, a mianowicie… Przy każdym włączeniu komputera, pojawia mi się takie coś - http://scr.hu/0a1m/9qih7 . Nie mam pojęcia co to jest, ani co zrobić, żeby to się więcej nie pojawiało. Proszę Was o pomoc, będę niesamowicie wdzięczna… Problem w tym, że nie znam się na komputerach, wiec jeśli ktoś by już miał mi pomóc, to proszę o cierpliwość do mnie i jasne tłumaczenie wszystkiego krok po kroku. Dziękuję i pozdrawiam. :slight_smile:

Wstaw raport z AutoRuns, uruchom program, wciśnij Ctrl+S, plik raportu wyślij na http://sendfile.pl/

http://sendfile.pl/42860/AutoRuns.arn Nie wiem czy dobrze wszystko zrobiłam. :slight_smile:

Ingrite , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku image.php?album_id=20&image_id=4038

Poza tym, na forum używamy polskich znaków (ż, ł, ć, ś, ą itp.). Proszę wyedytować swoje posty i poprawić co trzeba.

W przypadku zignorowania prośby temat poleci do śmietnika.

Uruchom Autoruns i skasuj wpisy File not found. Kliknij prawym i wybierz Delete.

Uruchom Fix it i sprawdź czy wykryje problemy:

http://support.microsoft.com/mats/progr … install/pl

Pokaż logi z OTL na wklej.org OTL - Raport obowiązkowy:

analiza-dezynfekcja-zestaw-nieingerencyjnych-narzedzi-t485632.html#p3059741

Skasowałam.

Niby nie wykryło problemów.

http://wklej.org/id/1110625/

Nie wiem czy wszystko dobrze zrobiłam, ale starałam się wykonywać wszystko zgodnie z instrukcją. :slight_smile:

Pokaż drugi log:

Zapomniałam - http://wklej.org/id/1110640/

Uruchom AdwCleaner i kliknij Usuń.

Pokaż nowy log z OTL bez Extras.

http://wklej.org/id/1110671/

Uruchom OTL i do okna Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt i zatwierdź restart.

Pokaż raport z usuwania i nowy log Skanuj.

Kurczę, przypadkiem zamknęłam ten raport. Co mam zrobić?

Kliknij Skanuj i pokaż nowy log.

http://wklej.org/id/1110721/

Uruchom OTL i kliknij Sprzątanie.

Wykonane.

W takim razie to wszystko.

Tyle, że to nadal się pojawia…

Uruchom Autoruns i odznacz wszystko na karcie Logon.

Zrestartuj komputer i sprawdź czy wystąpi ten błąd.